دندانپزشک شیاد در میناب پزشک نبود / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس قاسمی صبح امروز (۱۱ خردادماه) در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی فردی که بدون داشتن مدرک پزشکی، با اجاره محلی در یکی از محلات شهرستان میناب مطب دندان پزشکی دایر کرده بود را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در کمتر از یک ساعت محل اختفاء این دکتر قلابی را شناسایی و با هماهنگی قضائی و همراهی کارشناس معاونت درمان علوم پزشکی متهم را دستگیر و در بازرسی از مطب این دانپزشک قلابی مقادیری وسایل ساخت دندان و اقلام پزشکی کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه در بررسی صورت گرفته از محل مورد نظر مشخص شد، این فرد هیچگونه مجوز و مدارک پزشکی ندارد ، خاطر نشان کرد : این متهم ۴۸ ساله در تحقیقات فنی صورت گرفته به جرم ارتکابی اعتراف کرد که با شکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب در پایان از عموم شهروندان خواست جهت درمان و دریافت خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 897343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟