انفجار بزرگ در فلاح تهران + فیلم شب جهنمی و گفتگو با همسایه ها + عکس
حجم ویدیو: 45.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54

 ساکنان شهسوار شمالی در خیابان فلاح تهران می گویند صاحب منزلی که در 20 فرورین 1402 دچار انفجار شد در مغازه پایین به مدت 6 ساعت مشغول تخلیه گاز CNG بود و بوی گاز در کل محله پیچیده بود و همین امر باعث انفجار شدید شد.

یکی از ساکنان خیابان شهسوار شمالی که مرد میانسالی بود، گفت: صاحب این خانه در طبقه پایین منزل خود دو باب مغازه داشت که در آنجا به کار تعمیرات آبگرمکن مشغول بود.

انفجار بزرگ در فلاح تهران

وی بیان کرد: او بعد از خرید یک کپسول گاز CNG متاسفانه با غفلت در مغازه اقدام به تخلیه گاز آن می کند. او تخلیه گاز را از ساعت 4 بعد از ظهر آغاز می کند بعد از گذشت چند ساعت اهالی محل متوجه به بوی شدید گاز در محل می شوند اما به این مساله شک نمی کنند.

این مرد ساکن خیابان فلاح افزود: احتمالا به علت وجود آبگرمکن های روشن در مغازه یا پخت و پز در طبقه بالای خانه که منزل صاحب مغازه بوده گاز منفجر می شود.

انفجار بزرگ در فلاح تهران

او در بیان جزئیات انفجار می افزاید: این انفجار به قدری مهیب بود که ما در منزل خود و با فاصله دو کوچه از محل وقوع حادثه همگی در داخل خانه به سمت بالا پرت شدیم و تصور کردیم که یک زلزله 10 ریشتری به وقوع پیوسته است.

وی می گوید: شدت انفجار به شکلی بود که شیشه های برخی از مغازه ها و خانه تا یک کوچه اطراف این منزل شکسته شد اما به یاری خدا هیچ فردی جان خود را از دست نداد.

انفجار بزرگ در فلاح تهران

این مرد ساکن خیابان فلاح عامل اصلی این اتفاق را بی احتیاطی و غفلت دانست و از مردم خواست تا از انجام کارهای غیرایمن به ویژه فعالیت های مرتبط با موادی که قابلیت انفجار یا اشتعال دارند، پرهیز کنند.

به گزارش رکنا، فیلم لحظه انفجار توسط دوربین های مدار بسته در مغازه های اطراف محل حادثه ثبت شده است که موج شدید این انفجار را نشان می دهد و برای اولین بار منتشر می شود.

منبع: ایران

انفجار بزرگ در فلاح تهران

انفجار بزرگ در فلاح تهرانانفجار بزرگ در فلاح تهران

کدخبر: 883824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟