درآمد ضایعات چقدر است

در آمد فوق العاده ضایعات

به گزارش آرمین ضایعات در باره سوالی که تو ذهن مردم در باره خریدار ضایعات در تهران میاد اینه که که درآمد ضایعات چقدر است؟ مطمئناً نمی توان محدوده درآمد ضایعات خاصی را برای افراد مختلف توصیف کرد. زیرا دنیای ضایعات بسیار گسترده است و هر نوع ضایعات بسته به کیفیت و درجه خلوص می تواند رنج قیمتی متفاوتی داشته باشد. اما برای درک بهتر موضوع باید گفت که گردش مالی ضایعات در ایران حدود ۵۰ هزار میلیارد است. بسیاری از صنایع بزرگ ممکن است چنین گردش مالی نداشته باشند. جالب است بدانید مسائلی مانند تحریم ها باعث می شود تولیدکنندگان برای تامین مواد اولیه خود به این گونه مواد ضایعات روی بیاورند و این بدان معناست که همیشه خریدار برای خرید ضایعات وجود دارد و راه کسب این کار همیشه هموار است.

ضایعات را چگونه به فروش برسانیم؟

در نیاز مردم میتوانید با ثبت آگهی خود ضایعات خود را به فروش برسانید. اما ضایعات می تواند یکی از پرسودترین و پردرآمدترین شغل ها باشد. اکثر مردم با شنیدن نام ضایعات به وانت ها و ویلچرهای خریدار این ضایعات ها فکر میکنند. البته با کمی تحقیق و بررسی متوجه خواهید شد که خرید و فروش ضایعات درآمد مناسبی داشته و اشخاصی که این کار را انجام می دهند اغلب سود زیادی نصیبشان می شود. نه تنها در ایران بلکه در کل جهان فروش قراضه ها بسیار مهم می باشد. امروزه با افزایش نرخ جهانی فلزات، فروش ضایعات و بازیافت آنها یکی از مهم ترین مسائل کمک کننده به اقتصاد یک کشور می باشد که  می توان از این طریق از تولید فلزات خام و استخراج آن ها از معادن جلوگیری نمود.

به طور کلی نمی توان محدوده قیمتی برای خرید و فروش قراضه های فلزی و هزینه آن ها گفت، اما ذکر این نکته لازم است که بدانید دامنه ضایعات و فلزات بسیار گسترده بوده و هر فلز با توجه به نوع، اندازه و وزن

آن از قیمتی خاص برخوردار می باشد. کیفیت و میزان خلوص فلز نیز تاثیر زیادی در قیمت قراضه های فلزی دارد. مسائلی مانند تحریم باعث شده است تا تولیدکنندگان برای تامین مواد اولیه خود هر چه بیشتر نسبت به گذشته به بازیافت انواع فلزات روی بیاورند. این موضوع می تواند راه را برای فروشندگان قراضه های فلزی هموارتر نماید.

درآمد فروش ضایعات های فلزی در فصول مختلف سال

ممکن است این سوال برای خیلی از افراد مطرح شود که آیا درآمد حاصل از فروش دورریختنی های فلزی در تمامی فصول و ماه های سال یکسان است یا خیر؟ پاسخ این پرسش را اینگونه می توان عنوان نمود که با توجه به نوع ضایعاتی که خریداری می کنید یا به فروش می رسانید درآمد آن نیز ممکن است در فصل های مختلف متفاوت باشد. بدیهی است با توجه به افزایش قیمت جهانی فلزات، قیمت قراضه های فلزات نیز افزایش پیدا کرده است. عوامل دیگری نیز بر قیمت این قراضه ها تاثیرگذار هستند که برخی از آن ها عبارتند از: مسائل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره.

کسانی که در این شغل تازه کار هستند ممکن است از جزییات آن باخبر نباشند. لذا با انجام یک خرید یا فروش اشتباه دچار ضرر زیادی می شوند. بنابراین این اشخاص بهتر است پیش از ورود به این کار از افراد با تجربه و خبره در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایند. داشتن یک درآمد عالی در فروش قراضه ها مستلزم دارا بودن تجربه کافی و همچنین عمل کردن به شکلی عاقلانه و خردمندانه می باشد.

درامد ضایعات

اطلاعاتی همچون دانستن زمان مناسب خرید یک نوع از ضایعات و همچنین زمان مناسب فروش آن یکی از نکات مهم جهت کسب درآمد خوب در این شغل می باشد. افرادی موفق تر هستند که  سرمایه خود را به موقع و برای خرید محصولی مناسب خرج کرده و قیمت های بروز هر نوع قراضه فلزی را داشته باشند. دانستن این مورد می تواند از زیان شما جلوگیری نماید. همانطور که گفته شد قیمت فلزات و به تبع آن ضایعات آن ها دائما در حال تغییر می باشد. لذا بروز بودن اطلاعات شما در خصوص قیمت به جلوگیری از ضررتان کمک شایانی می کند.

ضایعات

نتیجه گیری:

تفکیک ضایعات و فروش آن ها به صورت دسته بندی های مشخص به شما کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کرده و ان ها را به صورت درهم با قیمتی پایین به فروش نرسانید. ضایعات فلزی را بر اساس دسته بندی های مختلف قیمت گذاری می کنند. برای مثال قراضه های فلزی خانگی شامل آلومینیوم، چدن، آهن، مس و غیره می باشد. در صورتی که حجم مناسبی از این ضایعات را جمع آوری کنید می توانید از فروش آن ها مبلغ خوبی به دست آورید.

برای بازیافت ضایعات فلزی می توانید آن ها را بدون واسطه به مراکز بازیافت تحویل داده تا مجدد به چرخه مصرف بازگردند. با انجام این کار علاوه بر کسب  مبلغ مناسب، به پاکیزگی محیط زیست نیز کمک کرده اید. گذشت زمان و کسب تجربه کافی در این شغل، درآمد بیشتر را به همراه دارد. پیشنهاد می شود در صورت نداشتن تجربه ابتدا در نزد یک گاراژدار گردآورنده ضایعات  مشغول به کار شوید. در اینصورت پس از مدتی می توانید به صورت مستقل کار کنید.

 

کدخبر: 864995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟