نشست کتابخوانی جوانان بشردوست هلال احمر قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، نشست کتابخوانی جوانان بشردوست با حضور فاطمه محمدبیگی مدیرکل امور کتابخانه های استان قزوین و نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمراستان در مجموعه شهر کتاب با مطالعه ی کتاب جوانمرد نام دیگر تو، برگزار شد.

فاطمه محمدبیگی مدیرکل امور کتابخانه های استان قزوین در این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت مطالعه و نقش آن برای جوانان گفت: کتابخوانی در جامعه ما به ویژه در سنین نوجوانی و جوانی می بایست سیر صعودی پیدا کند.

وی افزود: همراه شدن با جوانان در این نشست و دیدن شوق و اشتیاق جوانان در ارتباط با مطالعه و بحث و گفتگو پیرامون آن، ما را امیدوارتر می سازد که روزی برسد همه ی جوانان ما با دغدغه هر چه بیشتر به کتاب و مطالعه بپردازند.

محمد بیگی ادامه داد: استمرار این نشست ها در طول چندسال که برگزار شده، نشان از مدیریت، برنامه ریزی و علاقه مندی جوانان به مطالعه را دارد.  

نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در این نشست بیان کرد: خدا به انسان اندیشه و برای ابراز آن زبان و برای ماندگاری اندیشه ها فکر داد تا با تفکر و ژرف نگری در کتب و مطالعه آن به راه های شناخت خود و پیرامون آن برسد.

ببیبی

وی عنوان کرد: گروه کتابخوانی جوانان بشردوست جمعیت هلال احمر استان نزدیک به ۸ سال است که فعال می باشد و برای تشویق جوانان به مطالعه تلاش کرده است.

نادر میرزایی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مجموعه نشست‌های کتابخوانی تقویت مهارت های خواندن و ارتقا سطح آگاهی است، در ادامه اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و ترویج کتابخوانی از دیگر هدف های این نشستها است که در مجموعه برنامه های شوق رویش به آن پرداخته می شود.

وی در ادامه افزود: کتاب جوانمرد نام دیگر تو کتابی است کاربردی و مؤثر برای جوانان که با خواندن این کتاب و دقت در نکته ها و کلمات قصار آن مفاهیم تازه ای از رفتار های عادی که همیشه آنها را انجام می دهیم به دست می آوریم.

ضض

میرزایی گفت: گاهی اوقات لازم است بعضی از سطور  این کتاب را بارها خواند و در ذهن به تحلیل آن پرداخت و برای ماندگاری آن رمزگردانی کرد.

لازم به ذکر است؛ کتاب جوانمرد نام دیگر تو 40 روایت دارد که 20 روایت از آن به عنوان نمونه در این جلسه توسط اعضای بشردوست جمعیت هلال احمر مطالعه شد .

 

کدخبر: 804458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟