تصاویری از خسارت سیل در جاده سمنان - مازندران

سیل در استان های کشور باعث خساراتی شده است. وقوع سیل در سیستان و بلوچستان راه ارتباطی 40 روستا را مسدود کرده است. سیل در هرمزگان نیز باعث مسدود شدن راه تعدادی از روستاها شد. علاوه بر این سیل در استان کرمان موجب مفقود شدن چند نفر شده است. وقوع سیل همچنین به جاده سمنان - مازندران آسیب زده است.

به گزارش رکنا، طی 24 ساعت گذشته وقوع سیل در تعدادی از استان های کشورمان خساراتی وارد کرده است. تصاویر زیر خسارت سیل بهجاده بین سمنان - مازندران است.

سیل

سیل

سیل

گفتنی است، هواشناسی نسبت به وقوع سیل در روزهای آینده هشدار داده است. بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان،‌ کرمان،‌ یزد،‌ فارس،‌ برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی و اصفهان افزایش ابر، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد باد و گردوخاک پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز سه شنبه تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور آسمانی صاف همراه با افزایش محسوس دما پیش بینی شده است. طی دو روز آینده نیمه شرقی خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است.

کدخبر: 705603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟