راهپیمایی روز قدس  به صورت حضوری و خودرویی لغو شد

نصرت الله لطفی گفت: با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا ، امسال راهپیمایی روز قدس چه به صورت حضوری و چه به صورت خودرویی برگزار نمی شود.

به گزارش رکنا، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست هم اندیشی روز جهانی قدس عنوان کرد: اگر چه در روز ۲۲بهمن شاهد برگزاری راهپیمایی خودرویی موفق بودیم، اما با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا ، پس از برگزاری نشست‌ها و بررسی‌ها انجام شده، ده‌ها برنامه مختلف در سطح ملی و بین المللی، جایگزین راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد شد تا این روز بزرگ زنده نگهداشته شود.راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد.

وی افزود: بزرگداشت روز جهانی قدس را به عنوان یادگار امام خمینی (ره) و عمل به وظیفه دینی، انقلابی و دفاع از مظلوم دانست و ایران اسلامی همواره پرچمدار و منادی دفاع از فلسطین و روز قدس محور اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام و آزادی خواهان در دفاع از فلسطین بوده است.

لطفی اضافه کرد: روز جهانی قدس همه ساله از اهمیت خاصی برخوردار بوده و هس، ولی امسال اهمیت آن به دلیل اقدام نابخردانه سران خودفروخته و مزدور برخی کشور‌های عربی در برقراری ارتباط رسمی با رژیم صهیونیستی، اهتمام ضعیف‌تر دیگر کشور‌های عربی به این اقدام ظالمانه و تحرکات شیطانی رژیم جعلی در یکسال گذشته، بیشتر است و باید برنامه‌های باشکوه‌تر و منسجم تری در عرصه بین المللی داشته باشیم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟