سامانه ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب فعال شد + لینک ثبت نام

واکسیناسیون دانشجویان / واکسیناسیون دانشجویان احتمالا از هفته آینده آغاز خواهد شد. معاون آموزشی وزیر علوم از احتمال آغاز واکسیناسیون دانشجویان از هفته آینده خبر داده است. واکسیناسیون دانشجویان از جمله پیش شرط های بازگشایی حضوری دانشگاه هاست. کارشناسان بهداشتی تاکید دارند که نباید پیش از واکسیناسیون دانشجویان ، کلاس های حضوری در دانشگاه ها را بازگشایی کرد.

به گزارش رکنا، علی شریفی زارچی سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از فعال شدن سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب خبر داد و گفت: سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب از هم اکنون باز شد و دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ادامه داد: دانشجویان و طلاب برای واکسیناسیون نیازی نیست به شهر محل تحصیل مراجعه کنند و این امکان فراهم شده است تا دانشجویان و طلاب بتوانند نزدیکترین مرکز واکسیناسیون را انتخاب کنند.

شریفی زارچی بیان کرد: اگر دانشجویی موفق به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا نشد و کد ملی او در سامانه ثبت نشده بود، می‌تواند موضوع را از طریق دانشگاه محل تحصیل پیگیری کند تا معاونت آموزشی وزارت علوم و وزارت بهداشت بهداشت یا دانشگاه آزاد، اطلاعات را به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال کنند و فهرست تکمیلی اطلاعات دانشجویان در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کدخبر: 719064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟