پوشش ۸۹ درصدی نوبت اول و ۴۲ درصدی نوبت دوم واکسن کرونا در بین جمعیت شهری وروستایی هشترود

به گزارش رکنا ،وی گفت : در بازه جمعیتی ۱۲ تا ۱۸ سال یعنی دانش آموزان نیز از مجموع ۵۶۱۹ نفر ۷۸/۲۵ درصد واکسن را در نوبت اول تزریق کرده اند که رتبه اول استانی را در این زمینه دارا هستیم.

دکتر جعفرزاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان هشترود در گفتگوبا خبرنگاران  در تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در این شهرستان ادامه داد:

تا روز ۱۸ مهر ۱۴۰۰ از مجموع ۲۹۲۶۴ نفر ساکن در روستاهای هشترود و نظرکهریزی ۸۹/۱۶ درصد دوز اول و ۴۳/۷۰ درصد هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی افزود: ۱۹۰۱۷ نفر ساکن در شهرهای هشترود و نظرکهریزی نیز ۸۸/۴۸ درصد دوز اول و ۴۰/۳۱ درصد هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

جعفرزاده تصریح کرد: در مجموع جمعیت شهری و روستائی در شهرستان هشترود ۸۸/۸۲ درصد دوز اول و ۴۲ درصد هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در بازه جمعیتی ۱۲ تا ۱۸ سال یعنی دانش آموزان نیز از مجموع ۵۶۱۹ نفر ۷۸/۲۵ درصد واکسن را در نوبت اول تزریق کرده اند که رتبه اول استانی را در این زمینه دارا هستیم.

جعفرزاده با تاکید بر تامین کافی واکسن، از افرادی که هنوز برای تزریق نوبت اول مراجعه نکره اند خواست تا جهت رسیدن به ایمنی کافی در جامعه برای واکسیناسیون به مراکز و خانه های بهداشتی مراجعه کنند

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟