انتخاب شهردار از بین مدیران توانمند استانی جای خوشحالی دارد

به گزارش رکنا از یزد؛ محمدعلی طالبی ضمن قدردانی از تلاش های شهردار سابق یزد و تبریک به ابوالقاسم محی الدینی، شهردار جدید شهر یزد؛ وی را مدیری جوان، با انگیزه و فعال دانست و اظهارداشت: مهندس محی الدینی در دو سال و نیم گذشته همکاری بسیاری خوبی با مجموعه مدیریت استان داشت و حضور و فعالیت ایشان در سازمان همیاری شهرداری ها، دوره موفقی را از جهت فعالیت های مختلف این سازمان در استان رقم زد.

به وی در آیین تکریم و معارفه شهردار شهر میراث جهانی  یزد ضمن قدردانی از تلاش های جمال الدین عزیزی در دوره ی تصدی مسئولیت شهرداری، گفت: در این دوره که به اذعان بسیاری از افراد فعال در متن جریانات و فعالیت های اجرایی و عمرانی کشور و استان، یکی از سخت ترین دوره های کاری بود و محدودیت ها، موانع و مشکلات زیادی نظیر کرونا وجود داشت، خوشبختانه اقدامات و فعالیت های خوبی در کنار شورای اسلامی دوره پنجم انجام شد.

استاندار یزد ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم، به خوبی توانست به وظایف اصلی و اساسی مربوط به مدیریت شهری عمل و حوزه های مختلف فعالیت شهر را تحت پوشش خود قرار دهند در واقع شهرداری یزد در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمرانی دارای برنامه بود و کارهای خوبی را انجام داد.

دکتر طالبی در ادامه ضمن تبریک به ابوالقاسم محی الدینی، شهردار جدید شهر یزد؛ وی را مدیری جوان، با انگیزه و فعال دانست و اظهارداشت: مهندس محی الدینی در دو سال و نیم گذشته همکاری بسیاری خوبی با مجموعه مدیریت استان داشت و حضور و فعالیت ایشان در سازمان همیاری شهرداری ها، دوره موفقی را از جهت فعالیت های مختلف این سازمان در استان رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: مهندس محی الدینی یکی از بهترین انتخاب های صورت گرفته توسط شورای اسلامی شهر یزد است و جای خوشحالی دارد که این انتخاب با نگاه به درون مجموعه و مدیران توانمند استانی انجام شد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یکی از موفقیت های استان در چند سال اخیر همگرایی بسیار خوب شکل گرفته، بین مجموعه دستگاه و نهادهای مختلف عمومی حول موضوعات عمومی مورد نیاز حوزه استان است، تصریح کرد: این همگرایی موفقیت های بسیار خوبی را در موضوعات مختلف برای استان رقم زد و تداوم این همگرایی، تعامل و روحیه همکاری بین دستگاه های مختلف برای خدمت به مردم استان که استحقاق بیشتری برای خدمت دارند، مورد نیاز است.

دکتر طالبی به اهمیت فعالیت شهرداری ها حول محورها و اولویت های توسعه ای استان پرداخت و گفت: یکی از محورهای اصلی توسعه آینده استان اقتصاد دانش بنیان، حوزه فناوری های نو، حوزه نوآوری و شهر هوشمند است که خوشبختانه در مجموعه برنامه های شهرداری در دوره های پنجم و ششم شورا مورد توجه بوده و در حال حاضر مجموعه شهرداری فعالیت هایی در این راستا در حال انجام دارد.

وی تقویت فعالیت شهرداری در حوزه اقتصاد دانش بنیان را زمینه ساز افزایش امید مردم به پیگیری این راهبرد در فعالیت های مربوط به شهر و خلق انگیزه های جدید برای فعالیت در این حوزه در سطح شهر و استان عنوان کرد.

استاندار یزد در ادامه به بازدید از کارخانه نوآوری یزد به اتفاق اعضای شورای ششم شهر یزد اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه این کارخانه بستر بسیار خوبی برای فعالیت در حوزه های اقتصاد دانش بنیان و فناوری و نوآوری است می تواند مورد توجه و در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی از حوزه گردشگری به عنوان محور دیگر توسعه استان یادکرد و گفت: با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در حوزه گردشگری، اما به لحاظ زیرساختی اتفاقات بسیاری خوبی در حوزه گردشگری استان افتاده است.

دکتر طالبی ادامه داد: حفظ محیط زیست نیز به عنوان یکی از اولویت ها و محورهای فعالیت های توسعه ای در استان یزد است که شهرداری امکان بسیار خوبی برای حرکت در این حوزه دارد.

استاندار یزد در انتها اضافه کرد: امیدوارم با انگیزه خوب اعضای شورای اسلامی شهر برای خدمت به مردم و انگیزه ای که مدیران جوان می توانند به مجموعه شهرداری دهند، شاهد درخشش فعالیت های شهرداری، تدوام کارهای بسیار خوب آن ها، باز شدن صفحات جدید در عرصه خدمت به مردم و در نهایت کارنامه ای درخشان از این دوره از شورای اسلامی شهر یزد، دیگر شوراها و مدیران شهری در سطح استان باشیم.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 722261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟