ابوالقاسم محی الدینی شهردار شهر جهانی یزد شد

به گزارش خبرنگار رکنا؛ابوالقاسم محی الدینی در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، ابوالقاسم محی الدینی با کسب ۶ رأی به عنوان شهردار منتخب یزد انتخاب و معرفی شده بود.

چهل و دومین شهردار شهر جهانی یزد دارای سابقه مدیر عاملی سازمان همیاری  شهرداری های استان، عضویت در شورای مرکزی و هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران استان، ریاست سازمان عمران، بازآفرینی و فضاهای شهری شهرداری یزد و شهردار اسبق تفت می باشد.

احمد وحیدی امروز ۲۵  شهریور ضمن تأکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری و مفاد بیانیه گام دوم، حکم منتخب شورای اسلامی شهر یزد را به عنوان شهردار یزد صادر نموده است.

پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی - ایرانی و گسترش نماد های دینی و اخلاقی، هویت بخشی به سیما و منظر شهر و استحکام بناها، رعایت ملاک های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی، شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی، رعایت توزیع عادلانه خدمات، توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان، افزایش نشاط و فضیلت های معنوی، فرهنگی و اجتماعی و ... از جمله مواردی است که وزیر کشور در این حکم بر اجرای آن تأکید نموده است.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 721061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟