آقای "چمران" از دایره لغات مودبانه تری استفاده کنید

به عنوان یک شهروند همواره شورای شهر را فارغ از گروه ها و جناح بندی های معمول سیاسی شریانی حیاتی در جهت ارتقاع کیفیت زندگی شهروندی و در وهله دوم شاکله ای قوی برای احقاق حقوق شهروندی می دانم.  با این وجود افرادی که سبقه و سودای عضویت در این ارگان مهم را در سر دارند بدیهی است که به عنوان مدیران عالی رتبه ی شهری باید اخلاق حرفه ای را مد نظر قرار دهند.

لیکن بنظر می رسد  مصاحبه ی اخیر ریاست محترم شورای شهر پایتخت علاوه بر اینکه بشدت تهی از آداب مرسوم مدیریتی در فضای مدیریت شهری بود به لحاظ اخلاقی و عاطفی هم دور از انتظار است.لذا توصیه برادرانه به ایشان در درجه اول  رعایت جانب انصاف است.  شاید بهتر باشد بجای جنگ های  زرگری مرسوم انتخاباتی که تاریخ انقضایشان به اتمام رسیده به مطالعه و تحقیق برای هرچه گسترده تر کردن دایره لغات خویش بپردازید.

بنظر می آید  فراموش کرده باشید که شما نماینده مردمی هستید که از قضا توانیابان هم بخش بزرگی از آنها را تشکیل میدهند. انتظار می رود  رسما برای دلجویی از این عزیزان عذرخواهی کنید و از همه مهم تر آن که، در بکار بردن لغات در مصاحبه های مطبوعاتی و سخنرانی ها  دقت کنید.

 

کدخبر: 713060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟