اصول بسته بندی مواد غذایی در محصولات مختلف

 

ازآنجایی‌که در حوزه صنعت مواد غذایی، بهداشت امر بسیار مهمی تلقی می‌شود، در کنار حفظ طعم و مزه غذا باید به امور بهداشتی آن نیز اهمیت ویژه‌ای داده شود. با این تفاسیر در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون بسته بندی مواد غذایی و اهمیت استفاده از یک محصول ایده ال و باکیفیت مطالبی را با شما در میان بگذاریم. پس با ما همراه باشید تا بهترین‌ها در پیش روی شما قرار داده شود.

چرا باید از بسته بندی مواد غذایی استفاده شود؟

 در همین ابتدا می‌خواهیم چند دلیل مهم از علت استفاده از بسته بندی مواد غذایی را با شما به اشتراک بگذاریم.

  • به‌منظور طول عمرو ماندگاری بیشتر مواد غذایی
  • محافظت از عوامل فساد درونی و بیرونی مواد غذایی
  • حمل‌ونقل ساده‌تر برای غذاهای بیرون بر
  • بازاریابی بهتر نسبت به سایر رقبای کاری
  • سود اقتصادی بیشتر با فروش متمایز تر

 سفارشی‌سازی کردن بسته بندی مواد غذایی

یکی از مهم‌ترین پارامتری‌های که در حوزه مواد غذایی باید به آن اهمیت داده شود جلب نظر مشتری است. از همین رو باید همیشه به کیفیت و ظاهر مواد غذایی اهمیت داده شود. بنابراین داشتن یک اعتبار از طریق بسته بندی میتونه موجب پیشی گرفتن شما از رقبا شود، به‌گونه‌ای که مشتری به‌محض دیدن بسته بندی و یا نوع چاپ انتخابی شما پی به حضور شما در هر مکانی ببرد. این امر یعنی شناخته شدن برند شما، بی‌آنکه هزینه‌ای به جهت تبلیغات پرداخت کرده باشید. البته باید در نظر داشته باشید که خرید جعبه آماده و بسته بندی که در این راستا استفاده می‌شود باید مقرون‌به‌صرفه باشد تا بار مالی زیادی را برای رسیدن به سود اقتصادی بیشتر به شما تحمیل نکند.

در این راستا بعد از مدت‌ها تحقیق به تیم تخصصی در این حوزه رسیده‌ایم که بخشی از مزیت‌های خرید از این گروه را در ادامه با شما در میان می‌گذاریم.

اصول بسته بندی مواد غذایی

طراحی و چاپ بسته بندی مواد غذایی

 طراحی، استفاده از لوگو و مشخصات محصولات شما از اصلی‌ترین دلایل بهره‌گیری از بسته بندی محسوب می‌شود. پس شما می‌توانید از یک طراح ماهر در این راستا یاری بگیرید یا اینکه از مشاورین تیم آزاد پک راهنمایی‌های لازم را جویا شوید. به کار گرفتن طرح‌های مدرن و به‌روز سبب جذاب‌تر شدن بسته‌بندی‌های شما می‌شود. همین امر مشتریان بیشتری را به سمت کسب‌وکار شما جلب می‌کند.

برای چاپ بر روی بسته‌بندی‌های مواد غذایی از چاپ افست و لمینتی استفاده می‌شود. البته برای داشتن تصاویر جذاب و باکیفیت چاپ لمینتی بیشتر کاربرد دارد. به این خاطر که این چاپ بسیار باکیفیت است و تصاویر بسیار واضح و خیره‌کننده‌ای را بر روی کارتن‌ها به تصویر می‌کشاند.

مزیت‌های خرید از آزاد پک چیست؟

ازآنجایی‌که آزاد پک در قم که مرکز اصلی تولید جعبه‌های مخصوص برای بسته بندی است مشغول به فعالیت است، به‌خوبی با روند این کار آشنایی دارد و در این حوزه بسیار هوشمندانه گام برداشته است. در ادامه چند مورد از مزایا جعبه های آزادپک نسبت به رقبا را بررسی کرده ایم:

  • جلوگیری از سرد شدن غذاهای بیرون بر با بسته‌بندی‌های مخصوص
  • ارائه بسته‌بندی‌هایی برای داخل سالن برای رسیدن به یک سبک ارائه متفاوت از محصولات انحصاری شما
  •  ارائه جعبه هاردباکس آماده برای بسته بندی خوراکی‌های گران‌قیمت نظیر باقلوا، گز و سوهان
  • در نظر گرفتن شرایط ویژه چاپ با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته بر اساس نیاز مشتری
  • دریافت تاییدیه وزارت بهداشت برای بسته بندی مواد غذایی با متریال بهداشتی
  • ارائه مشاوره‌های رایگان به شما در زمان خرید به‌منظور رسیدن به یک محصول ایده ال
  • اهمیت دادن به پرسه آماده سازی بسته بندی مواد غذایی در پروسه زمانی کوتاه
  • سایزبندی محصولات و دسته‌بندی کردن آن‌ها بر اساس نیاز مشتری
  • بهره‌گیری از متریال مرغوب و دستگاه‌های پیشرفته در راستای رسیدن به یک بسته بندی شیک و باکیفیت

بسته بندی موادغذایی

نحوه سفارش بسته‌بندی‌های مواد غذایی

 شاید از خود بپرسید برای خرید از تیم آزاد پک چه باید کرد؟ شما می‌توانید سبک بسته بندی، سایز، طرح و قیمتی که در نظر دارید را به‌صورت حضوری در قم یا غیرحضوری از طریق وب‌سایت آزاد پک با متخصصین بخش تولید در میان بگذارید. بعدازآنکه متریال پیشنهادی به شما معرفی و روند آماده‌سازی شرح داده شد، می‌توانید از سلامت محصول در حوزه بسته بندی مواد غذایی اطمینان خاطر لازم را کسب نمایید و سپس برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. این امر از طریق درگاه‌های ارتباطی که در وب‌سایت برای شما لحاظ شده است در کسری از زمان صورت می‌گیرد و میتوانید از اطلاعات لازم پیرامون قیمت، طرح و سایز محصول ایده ال خود مطلع شوید.

همچنین در آزادپک امکان سفارشی سازی کردن بسته بندی محصول وجود دارد. در کنار بسته بندی مواد غذایی، ارائه بسته بندی باقلوا، سوهان، گز و سایر مواد خشک خوراکی دیگر نیز برای شما فراهم‌شده است. برای مشاهده قیمت جعبه سوهان می‌توانید به وب‌سایت آزاد پک سری بزنید.

کلام آخر پیرامون فرآیند چاپ و بسته بندی مواد غذایی

 شاید از خود بپرسید از میان این حجم از تولیدکننده بسته بندی مواد غذایی، چرا پیشنهاد ما به شما تیم آزاد پک است؟ رعایت استانداردهای بهداشتی، استفاده از کرافت و کاغذ برای حفظ کیفیت و طعم و عطر غذا، تحویل فوری محصولات سفارشی و در پایان قیمت مقرون‌به‌صرفه از دلایل اصلی این پیشنهاد به شمار می‌آید. کافی است شما قیمت‌ها و کیفیت ارائه‌شده توسط تیم آزاد پک را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. از سوی دیگر کیفیت کار را با محصولات دیگری که تاکنون استفاده می‌کردید مقایسه کنید تا پی به سایر مزایای محصولات تولیدی این تیم ببرید.

 امید است با کسب مشاوره‌های رایگان از تیم آزاد پک، بهترین‌ها در پیش روی شما قرار داده شود.

کدخبر: 889648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟