ماجرای کتک زدن معتادان در کمپ ترک اعتیاد چه بود؟
حجم ویدیو: 15.00M | مدت زمان ویدیو: 00:03:03

سازمان بهزیستی کشور در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که تنبیه بدنی افراد معتادی در یک کمپ ترک اعتیاد را نشان می‌دهد، توضیحاتی را ارائه و آن را برای زمان گذشته توصیف کرد.

به گزارش رکنا ، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که تنبیه بدنی افراد معتادی در یک کمپ ترک اعتیاد را نشان می دهد، به اطلاع می رساند این فیلم مربوط به سال ۱۳۹۶ در یک کمپ فاقد مجوز در یکی از شهرهای شمالی کشور می باشد.

بنا به این گزارش، پس از انتشار این کلیپ در آن زمان، با پیگیری اداره کل بهزیستی استان مازندران مرکز پلمب و عوامل متخلف به دستگاه قضایی معرفی شدند و در حال حاضر مرکز فوق تعطیل و فاقد فعالیت است.

تریاک بالاترین مصرف مواد مخدر

بر اساس آمار ستاد مبارزه با مواد مخدر ، اکنون ۲ میلیون و ۸۰۸ هزار مصرف‌کننده مواد مخدر در کشور وجود دارند که بالاترین مصرف مواد مخدر با بیش از ۶۶ درصد مربوط به تریاک است.

همچنین براساس آمار اعلام شده از سوی بهزیستی اکنون بیش از یکصد مرکز اعتیاد بهزیستی شامل مراکز اقامتی یعنی کمپ‌ها، مراکز گذری کاهش آسیب، مراکز توانمندسازی و جامعه پذیری، مراکز ترک اعتیاد اجتماع درمان مدار یا تی سی و مراکز سرپناه شبانه یا شلتر در کشور فعالیت دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟