حمله اسرار آمیز شبانه به بنستان زرند / هیچکس در روستا نبود! + عکس ها

به گزارش رکنا، منازل روستای بُنستان زرند شب گذشته در نبود اهالی مورد حمله افرادی ناشناس قرار گرفت و با تخریب خانه‌ها و شکستن شیشه‌ها موجب خسارت به صاحبان این منازل شدند؛ هدف از این اقدام هنوز مشخص نشده است.

دکتر اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب زرند با تایید این خبر بیان داشت: گزارش کتبی این رویداد هنوز به من نرسیده است، اما به صورت اجمال یک تخریبی در روستای بُنستان صورت گرفته است. این روستا یک روستای تفریحی است و ساکن [دائمی] چندانی ندارد که در این اتفاق تخریب شیشه‌ها و بخش‌هایی از خانه‌ها صورت گرفته است.

وی انگیزه افراد خاطی از این اقدام را نامشخص اعلام کرده و بیان داشت: حَسب گزارش اهالی و گزارش پلیس هیچگونه سرقتی هم صورت نگرفته است، و اینکه این افراد مشروب خورده بوده‌اند یا حالت عادی نداشته‌اند در دست بررسی‌های بیشتر توسط پلیس و دستگاه قضایی است.

به گزارش صدای زرند و به گفته‌ی یکی از اهالی این روستا، در این روستا ۲۰ خانه وجود دارد که به تمامی آن‌ها خسارت وارد شده است و تا عصر روز گذشته تقریباً تمام اهالی در محل حضور داشته‌اند، اما شب گذشته از روستا خارج شده‌اند و روستا خالی از سکنه بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

تخریب-خانه‌های-روستای-بُسنتان-با-هدف-نامعلوم2

تخریب-خانه‌های-روستای-بُسنتان-با-هدف-نامعلوم3

تخریب-خانه‌های-روستای-بُسنتان-با-هدف-نامعلوم1

تخریب خانه‌های روستای بنستان با هدف نامعلوم!

 

کدخبر: 674650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟