یک پرستار آمریکایی به اتهام سرقت واکسن کرونا بازداشت شد. این پرستار اقدام به سرقت دو دوز واکسن کرونا در مرکز همایش‌های شهر دیترویت کرده بود.

این اتفاقدر مرکز همایش‌های دیترویت در ایالت میشیگان، محلی که به عنوان یک سایت توزیع واکسن برای شهر دیترویت تعیین شده است رخ داد.

این خانم پرستار که هویتش اعلام نشده با اتهام سرقت دو دوز واکسن کرونا روبه رو است. یکی از همکاران این پرستار که متوجه سرقت واکسن شده بود بلافاصله مسئولان توزیع واکسن را در جریان این اتفاق قرار داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این پرستار پس از سرقت واکسن و پیش از خروج از ساختمان همایش‌های دیترویت بازداشت شد.

هنوز انگیزه این پرستار از سرقت واکسن مدرنا مشخص نشده است. مشخص نیست او این واکسن را برای تزریق به خانواده یا دوستانش سرقت کرده یا قصد فروش آن را داشته است. این واکسن به عنوان مدرک توسط پلیس ضبط شد. در حالی که این پرستار اکنون در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برد تحقیقات در این باره ادامه دارد.

گفتنی است؛ از تاریخ ۱۳ ژانویه سال جاری تاکنون دست کم ۱۰۹ هزار نفر در شهر دیترویت واکسن دریافت کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 671740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟