نامه ای از پدربزرگ که پس از ۱۰۳ سال به دست نوه اش رسید+عکس

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری میرور، کشف یک بطری شیر در زیر کف بتونی آسیاب «روسلین گریست» در نیویورک، حقیقت ماجرای سازنده این ساختمان را برای مردم محلی فاش کرد.

یک تیم بازسازی ساختمان حین مرمت آسیاب روسلین گریست، این شیشه شیر را که قدمت آن به سال ۱۹۱۷ باز می‌گردد پیدا کرد. داخل شیشه علاوه بر تعدادی سکه قدیمی، دو نامه به زبان‌های انگلیسی و ایتالیایی نوشته شده بود که به نظر می‌رسد مخاطب یکی از آن‌ها نوه نویسنده بوده است.

نامه‌ای که به زبان انگلیسی بود را استفان اسپیدلینگ که صاحب یک مغازه نجاری در شهر بود، نوشته است. در حالی که یادداشت ایتالیایی توسط رومولو کاپارلو نوشته شده است؛ او خود را به عنوان شخصی معرفی کرده که سقف بتونی سازه را طراحی کرده است.

این نامه توسط آندره فدی، استاد مطالعات ایتالیایی و فرهنگی در دانشگاه استونی بروک ترجمه شده است، که توضیح می‌دهد رومولو می‌خواسته به خاطر اقداماتش در ساخت آسیاب از او به یادگار بماند.

رومولو در بخشی از نامه خود نوشته است: توجه، این هدیه‌ای است که من به شما می‌دهم.

پم استوری، نوه رومولو تأیید کرد که وی در پیکو ایتالیا متولد شده و بعدا ساکن روسلین شده است.

او گفت: پدرم به من گفته بود که او یک ظرف شیشه‌ای را با محتویات مختلف در دیوار ساختمان قرار داده است. من بسیار خوشحالم که پیدا شد و در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد.

نامه پدربزرگ برای نوه اش پس از ۱۰۳ سال رسید+عکس
 
کدخبر: 637888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟