زنی که کرونا رهایش نمی کند+عکس

به گزارش رکنا زن ۱۰۱ ساله ایتالیایی که تاکنون ۲ بار کرونا را شکست داده است بار دیگر تست کرونایش مثبت شد. «ماریا اورسینگر» اولین بار در ماه فوریه به کرونا مبتلا شده بود. او پس از بهبودی بار دیگر در ماه سپتامبر به کرونا مبتلا شد که ۱۸ روز را در بیمارستان گذراند.

خانم اورسینگر که به تازگی تست کرونا داده بود بار دیگر ابتلای او به کرونا محرز شد. ابتلای سومین بار این زن سالخورده به کرونا کاملا بی علامت بود. این زن ایتالیایی اولین نفر در جهان است که طی یکسال سه بار به کرونا مبتلا شده است. او پیشتر از آنفولانزای اسپانیایی و همچنین جنگ جهانی دوم جان سالم بدر برده بود.

دختر اورسینگر در گفتگو با RT گفت: «در ماه فوریه مادرم در «سوندالو» بستری شد. در بیمارستانی که مادرم بستری بود پزشکان بهد من گفتند که تابحال چنین بیمار سالخورده‌ای با این علائم کرونا ندیده اند. مادرم مشکل تنفسی و تب نداشت.»

زنی که کرونا دست از سرش بر نمی‌دارد!

این زن سالخورده به تازگی در ماه نوانبر نیز کرونا مثبت اعلام شده است، اما کاملا بی علامت است. او نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ندارد و همچنین تب او بالا نیست. اورسینگر که دارای سه فرزند است فاقد شنوایی است.

گفتنی است؛ اورسینگر تنها فرد سالخورده دارای سن بیش از ۱۰۰ سال نیست که کرونا را شکست می‌دهد. در ماه آگوست نیز «پوراکات وِتیل پارید»، زن ۱۰۳ ساله اهل منطقه «آلووا» ایالت کرالا هند نیز توانسته بود کرونا را شکست دهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟