شگرد جالب سگ های باهوش برای بدست آوردن غذا! + فیلم
حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

 حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن نگاه کنیم چیز‌های زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. در میان حیوانات، سگ‌ها از جمله باهوش‌ترین و باوفاترین حیوانات روی کره زمین به شمار می‌روند.

به گزارش رکنا، حتما بخشی از توانایی سگ‌ها را پس از وقوع حوادث دیده‌اید که از آن‌ها برای جستجو و یافتن افراد زنده در زیر آوار استفاده می‌کنند. شاید همین وفاداری و هوش سگ‌ها باعث شده تا انسان‌ها از دیرباز این حیوان را در کنار خود بپذیرند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است هوش و ذکاوت این حیوان را به شکلی دیگر به تصویر می‌کشد. در این ویدئو سه سگ تلاش می‌کنند تا با همکاری یکدیگر ناهار خود را از روی میز آشپزخانه بدست آورند.

این سه حیوان این عمل را دقیقا مانند یک انسان انجام می‌دهند؛ بدین صورت که دو سگ در پایین قرار گرفته و سگ سوم با ایستادن روی آن‌ها تلاش می‌کند خود را به ظرف غذای روی میز آشپزخانه برساند.

این صحنه جالب و دیدنی توسط «لین فاتلند» تهیه شده است. او با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «سگ‌های من در پایین قرار گرفتند تا به برادر خودشان در رسیدن به ظرف غذا کمک کنند.»

انتشار این ویدئو که بلافاصله پس از انتشار به ویدئویی پربازدید تبدیل شد با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «همکاری این سگ‌ها در این صحنه به ما یادآور می‌شود که با کار تیمی می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟