راه اندازی پویش نه به پرتاب زباله در زاهدان

زباله / این نشست که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ریاست معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان و با حضور مدیر ارتباطات، معاونین سازمان‌ های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مدیریت پسماند در مجموعه شهرداری به همراه برخی از مسئولین دفاتر تسهیل گری و سمن های فعال در این زمینه با موضوع پویش #نه_به_پرتاب_زباله و معضل زباله و بازیافت برگزار شد؛ بر ضرورت افزایش مشارکت شهروندان در این زمینه تاکید شد.

آسا ریگی، معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: فرهنگ سازی در زمینه کاهش تولید و همچنین تفکیک زباله توسط شهروندان، از جمله ضرورتهایی است که باید از طریق ارائه آموزشهای شهروندی با جدیت دنبال شود.

به گزارش رکنا، ریگی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه ها با شهرداری گفت: به منظور اجرای بهتر کارها می طلبد که تمام دستگاهها و نهادهای اجرایی با تمام توان در کنار مجموعه مدیریت شهری قرار بگیرند تا بتوانیم با عملیاتی کردن ایده های نظری و شفاهی به بهترین نحو در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان گام های موثرتری برداریم.

شایان ذکر است؛ در ابتدای این نشست مدعوین طی سخنانی پیشنهادات لازم را جهت کاهش مشکلات مرتبط با دستور کار این نشست ارائه و آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری زاهدان اعلام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟