کشف محموله داروی قاچاق در زاهدان

به گزارش رکنا، سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سود جو با دپوی مقادیری قابل توجه دارو در یک انبار باربری در شهر زاهدان قصد خروج غیر قانونی آن‌ها از مرز‌های شرقی کشور را دارد موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان زاهدان قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل تعداد ۲۱۶ هزار عدد انواع قرص و کپسول را که همگی فاقد مجوز‌های حمل و باربری قانونی بودند کشف کردند.

ارزش داروهای کشف شده در زاهدان 4 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش ریالی دارو‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف یک دستگاه پراید و دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های تکمیلی به قصد و نیت خود برای انتقال غیر قانونی این دارو‌ها به کشور پاکستان اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار قنبری با اشاره به تأثیر بسیار بد پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟