گیمرهای جهان 50درصد افزایش یافت / رشد بی‌سابقه تعداد گیمر‌های دنیای بازی پس از شیوع ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار رکنا، شیوع ویروس کرونا باعث تغییرات گسترده و سریع در زندگی انسان‌ها شده است و سراسر جهان حالا با شرایط متفاوتی مواجه شده‌اند. به دنبال عدم امکان برگزاری دیدار‌های نزدیک و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، بسیاری از افراد به بازی‌های رایانه‌ای روی آورده‌اند. بر اساس گزارش جدید منتشر شده از منابع تحقیقات فناوری، تعداد بازیکنان فعال روزانه پس از شیوع ویروس کرونا با ۵۰ درصد رشد مواجه بوده است.

این تحقیقات با تمرکز بر تأثیر شیوع ویروس کرونا بر دنیای بازی و فناوری صورت گرفته و محققان تلاش کردند میزان کاهش و افزایش استفاده از بخش‌های مختلف در این حوزه‌ها را مد نظر قرار دهند. تاریخ مورد نظر از روز اول ماه ژانویه تا اواسط ماه می‌ سال ۲۰۲۰ اعلام شده است و این دوران با زمان مشابه در سال گذشته مقایسه شده است.

رشد 59درصدی تبلیغات درون برنامه ای

شایان ذکر است که این تحقیقات تمامی دستگاه‌های دنیای فناوری مانند رایانه‌های شخصی، کنسول‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های اندرویدی و iOS را که می‌توان با آن‌ها بازی کرد تحت پوشش قرار داده است. نکات کلیدی گزارش منتشر شده حاکی از آن است که تعداد گیمر‌ها از همیشه بیشتر است. شمار این افراد با افزایش ۴۶ درصدی به تعداد گیمر‌های روزانه در بازی‌های HD و گسترش ۱۷ درصدی تعداد بازیکنان عناوین موبایل مواجه بوده است.

همچنین تعداد بازدید از تبلیغات درون برنامه‌ای به ۵۹ درصد افزایش داشته است. همچنین کاربران موبایل با افزایش ۸۴ درصدی بیشترین میزان دانلود برنامه را به خود اختصاص داده‌اند. با افزایش چشمگیر تعداد کاربران و تمایل افراد به تجربه عناوین رایانه‌ای به نظر می‌آید که حالا زمان بسیار مناسبی برای بازی‌سازان و تبلیغ‌کنندگان است تا فعالیت خود را گسترش و سرعت کارشان را افزایش دهند. شرایط فعلی به گونه‌ای است که این دسته از افراد به خوبی می‌توانند موفقیت خود را تضمین کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 575924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟