خدمات رسانی پهپادها به ساکنان در قرنطینه ویرجینیا +فیلم
حجم ویدیو: 9.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21

چند ماهی از شیوع کرونا در جهان می‌گذرد. این ویروس که نخستی بار در اواسط ماه دسامبر در چین مشاهده شد اکنون در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده است. آمریکا با بیش از ۵۸۰ هزار مورد ابتلا به کرونا دارای بیشترین بیماران مبتلا به این ویروس است. از زمان شیوع این بیماری در آمریکا تاکنون بیش از ۲۳ هزار آمریکایی جان خود را از دست داده اند.

شیوع گسترده کرونا در آمریکا موجب شد تا در تعدادی از ایالت‌های این کشور قرنطینه سراسری اجرا شد. ایالت ویرجینیا یکی از ایالت‌هایی بود که در آن قرنطینه شدید اعمال شده است. اما با قرنطینه شدن شهروندان حالا این پهپاد‌ها هستند که وظیفه حمل و نقل سفارشات را ایفا می‌کنند. شرکت " وینگ " که زیر مجموعه شرکت فناوری هلدینگ آمریکایی " آلفابت " است این روز‌ها وظیفه سرویس دهی به شهروندان آمریکایی قرنطینه در شهر " کریستین برگ " را انجام می‌دهد. این شرکت که کار سرویس دهی هوایی (پهپادی) را به صورت آزمایشی از ماه اکتبر آغاز کرد طی دو هفته گذشته بیش از ۱۰۰۰ مرسوله سفارشی مشتریان را به دست آن‌ها رسانده است. بیشتر سفارشات مشتریان شامل قهوه، دستمال توالت و بیسکویت بوده است.

آلفابت در اکتبر سال ۲۰۱۹ کار خود را در ایالت ویرجینیا با همکاری شرکت فدکس اکسپرس، والگرین و سوپر ماگنولیا که یک شرکت زنجیره‌ای مواد غذایی است آغاز کرده بود. اکنون این شرکت، فروشندگانی جدیدی را به لیست خود اضافه کرده تا بتواند برای شهروندانی که در خانه قرنطینه هستند محصولات مورد نیاز آن را فراهم کند.

"جاناتان باس "، سخنگوی شرکت وینگ در این باره گفت: « فناوری بطور ویژه در این روزها که مردم در خانه هاشیان حضور دارند و کاهش ارتباط انسان با انسان ( حفظ فاصله اجتماعی ) ضرورت دارد می تواند بسیار مفید باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟