حجم ویدیو: 808.13K | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام انسان‌دوستانه یک موتورسوار را در یکی از خیابان‌های تایلند به تصویر می‌کشد. این موتورسوار با موتورسیکلت خود شرایط عبور یک مرد نابینا را در خیابان فراهم کرد.

در ویدئوی منتشر شده در حالی که مرد نابینا در سمت راست موتورسوار در یک خیابان شلوغ حضور دارد، دیده می‌شود. مرد موتورسوار با موتور خود عرض خیابان را در حالی طی می‌کند که مرد نابینا در سمت راست او قرار دارد. این ویدئو نشان می‌دهد این موتورسوار با مسدود کردن خیابان خودروها را متوقف می‌کند و عبور مرد نابینا را از خیابان تسهیل می‌کند. پس از آنکه موتورسوار کاملا از عبور مرد نابینا از خیابان مطمئن می‌شود به راه خود ادامه می‌دهد.

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آنها اقدام انسان‌دوستانه این موتورسوار را مورد ستایش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ما واقعا نیازمند افراد مهربانی مانند این موتورسوار در جهان هستیم.» همچنین کاربر دیگری نوشت: «خیلی از افراد دنبال چیزهایی می‌گردند تا حال آنها را خوب کند، اما نمی‌دانند انجام همین کارها (کمک به دیگران) چقدر حال آدم را خوب می‌کند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 523247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟