حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش رکنا؛ تصور کنید بعد از یک روز خسته کننده و پر مشغله برای سرو غذا به یک رستوران محبوب در منطقه ای که زندگی می کنید،می روید تا غذایی که شاید از ابتدای روز آنرا در ذهن خود انتخاب کرده بودید را سفارش دهید که ناگهان بعد از انتظار کوتاه گارسون غذا را برای سرو شما بر روی میز می آورد. تا این قسمت اتفاق عجیبی رخ نداده و قطعا چنین چیزی برای هر یک از ما رخ داده است.

اما زمانیکه شما در حال سرو غذا هستید، ناگهان با تکان خوردن گوشت در بشقاب غذا روبرو شوید چه حسی می شوید؟ قطعا به شدت شوکه می شوید!! چنین اتفاقی ده هفته گذشته در یک رستوران رخ داد که توانست با واکنش های مختلفی در رسانه های مجازی توسط کاربران روبرو شود.

دقیقا هنگامی که یک مشتری برای سرو غذا به رستورانی واقع در فیلیپین رفته بود، گارسون ظرف غذا را بر روی میز گذاشت و اما چند ثانیه بعد از گذاشتن غذا روی میز، سینه مرغ که به نظر می رسد خام و نپخته می باشد، بصورت شگفت انگیزی در ظرف غذا زنده می شود حرکت می کند و در نهایت از روی میز، به روی زمین می افتد.

این تصاویر میلیون ها بار در طی چند روز اخیر در رسانه های فیلیپینی دیده شده است و هنوز نام فردی که این تصاویر را ثبت کرده است، هنوز منتشر نشده است و گویی او برای سرو غذا به رستوران چینی یا ژاپنی رفته بود چرا که گشوت سینه مرغ کاملا خام و نپخته بود!

با این حال برخی بر این باور هستند که گویی مرغ چند دقیقه قبل از سرو غذا سر بریده شده بود و به همین دلیل عصب موجود در ماهیچه های او زنده بودند و این دلیلی بر تحرک ماهیچه های این مرغ شده بود و با این وجود هنوز علت اصلی آن مشخص نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 491751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟