حجم ویدیو: 1.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

اصرار مسئولان یک تور گردشگری محلی در تایلند به درآمدزایی با فیل‌ها منجر به اذیت و آزار یک بچه فیل شد. آن‌ها به علت نیاز به استفاده از مادر این بچه فیل برای سوار کردن توریست‌ها مجبور شدند تا بچه این حیوان را نیز با یک زنجیر به مادرش ببندند که همین مسئله موجب آزار این حیوان شد.

ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است نشان می‌دهد که این بچه فیل به علت طی مسافت طولانی به همراه مادرش خسته شده و از فرط خستگی روی زمین افتاده است. این در حالی بود که این حیوان در تمام طول مسیر با یک زنجیر به مادرش بسته شده و مجبور بود مسیر را به همراه مادرش بپیماید.

این اتفاق در حالی رخ داد که مادر این بچه فیل در حال حمل چند توریست بود که بر پشت این حویان سوار شده بودند. در این ویدئو این بچه فیل که احتمالاً یک ساله است در حالی که روی زمین افتاده و فریاد می‌کشد دیده می‌شود. این اتفاق در نزدیکی معبدی در شرق تایلند رخ داد. در این روز دمای هوا به ۴۰ درجه سانتی گراد رسیده بود.

این ویدئو توسط چند گردشگر خارجی که از نزدیک شاهد این صحنه بودند تهیه شد. این گردشگر که نخواست نامش فاش شود، در این باره گفت: "فیل‌های زیادی را دیدم در حالی که بچه‌های آن‌ها با زنجیر بسته شده بودند، در حال حمل گردشگران بودند. در حالی که گردشگران در آن بالا لذت می‌بردند این حیوانات در زیر نور آفتاب و دمای شدید عذاب می‌کشیدند."

این زن افزود: "فیلمی که تهیه کردم مربوط به تنها یکی از این بچه فیل‌ها بود که به علت طی کردن مسیر طولانی در زیر نور آفتاب در مقابل پای مادرش روی زمین افتاد. من واقعاً نگران این مسئله هستم و باید جلوی این حیوان آزاری آشکار را گرفت."

مسئولان این تور گردشگری محلی پس از انتشار گسترده این ویدئو در واکنش به آن اعلام کردند که فیل‌های آن‌ها در سلامتی کامل به سر می‌برند. بنا به ادعای آن‌ها هر فیل در صورت بروز مشکل توسط دامپزشکان مورد معاینه و درمان قرار می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟