هواپیمای لوکس و دیدنی ولادیمیر پوتین + عکس

به گزارش رکنا، هواپیمای لوکس و لاکچری ولادیمر پوتین

داخل هواپیمای خیر کننده 390 میلیون پوندی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را می بینید که تصاویرش بعد از انتشار در فضای مجازی بازدید بالایی داشت .در میان تمام زرق و برق و تجملاتی که داخل این هواپیما وجود دارد ، داخل آن باشگاه ورزشی ،میز بار و حتی یک توالت با روکش طلایی وجود دارد.این فیلم توسط نوجوانی بیمار گرفته و برای اولین بار منتشر شد.

داخل هواپیما ولادیمر پوتین

طبق گزارشات رئیس جمهور روسیه از این هواپیمای لوکس به عنوان تور خصوصی برای سفر به کشورهای خارجی و بازدیدها استفاده می کند.ارسلان از یک اختلال نقص ایمنی نادر رنج می برد که منجر به رشد تومورهای درون بدنش می شد ،او تنها فرد در روسیه است که مبتلا به این بیماری است ؛ او اجازه پیدا کرد تا وارد این هواپیمای لوکس شود و پوتین به او یک دوربین فیلمبرداری هدیه داد تا از هواپیما -Ilyushin 96 - 300 فیلم برداری کنداما این پسر اجازه نداشت که برخی از قسمت های "محرمانه" هواپیما را فیلم بگیرد پوتین در طول این دیدار آنجا نبود - اما در عوض با ارسلان تلفنی از کرملین صحبت کرد.

هواپیمای لوکس و دیدنی ولادیمیر پوتین

به پسر اجازه داده شد تا در جایگاه کاپیتان در کاکپیت خلبان بنشیند و اتاق کنفرانس را ببیند جایی که پوتین از طریق آسمان ، روسیه را کنترل می کند.در ابتدا این نوجوان 15 ساله، اتاق نشیمن و اتاق خواب مجلل داخل هواپیما را نشان داد. فضای دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک و میز کنفرانس بزرگ طلایی است که توسط صندلی های چرمی کرم پوشیده شده است.

هواپیمای لوکس و دیدنی ولادیمیر پوتین

اعتقاد بر این است که پوتین بیش از همه مسئولان روس در ارتفاعات بوده است و به همین دلیل هواپیمایی با این تجهیزات و امکانات فوق العاده برای او اماده شده است.

هواپیمای لوکس و دیدنی ولادیمیر پوتین

ارسلان گفت:" این هواپیمای فوق سری است - این افتخاری برای من است که در آن باشم."مامان 36 ساله که پسرش را در این سفر همراهی می کرد افزود:" این یک معجزه واقعی است."ارسلان رویای خود را پس از دیدن فیلمش توسط پوتین که برای خیریه ساخته بود محقق کرد این پسر نوجوان همچنین نشان داده که چگونه بازرسی های پیش از پرواز در بخش مهم فرودگاه مسکو انجام می شود.

هواپیمای لوکس و دیدنی ولادیمیر پوتین

ماموران امنیتی یک دستگاه تقلبی به او دادند تا مواد منفجره را حمل کند و از او خواستند تا آن را در یک مخروط پنهان کند ،یک سگ آموزش دیده با موفقیت این مورد را بو کشید. او در مورد آزمایش ها پزشکی که خلبانان باید قبل از پرواز رئیس جمهور روسیه انجام دهند، گفته است .این سفر توسط رویای روسیه ترتیب داده شد که هدف آن محقق کردن رویاهای کودکان با شرایط خطرناک است.داخل هواپیما لوکس و لاکچری ولادیمر پوتین او گفت از رئیس جمهور بسیار سپاس گذارم " زمانی که کودکان بیمار می شوند … پیدا کردن زمان، پول و قدرت برای شادی آنها آسان نیست." اما شادی به اندازه درمان مهم است، روحیه را بهبود می هد و افراد را تشویق می کند که به جلو حرکت کنید."ارسلان به عنوان "رویای او" پس از دیدن فیلمی که پسر برای یک رویداد خیریه ساخته بود، پذیرفته شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

منبع: نمناک

کدخبر: 449802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟