زیباترین زن جهان کیست؟!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زیباترین دختر چشم آبی جهان که سوژه رسانه ها شده است تایلن بلوندو نام دارد.

تایلن بلوندو دختر زیبا چشم آبی ، متولد شهر اکسن پرونس فرانسه، زادۀ 5 آوریل 2001 میلادی است. این بانوی نوجوان جذاب فرانسوی، از زمانی که تنها 4 سال داشت به دلیل چهره کاریزماتیک، به دنیای مدلینگ کودکان وارد شد و به سرعت تصاویرش جهانی شد.

زیباترین دختر جهان با چشمانی آبی و مو های قهوه ای، یکی از خاص ترین نوجوانان به شمار می رود که با استقبال مجلات مد و سبک زندگی و برندهای مطرح از جمله اورآل، مایو مایو مواجه شده و اکنون دو میلیون فالور در اینستاگرام Instagram دارد.

تایلن بلوندو که از وی به عنوان یکی از جذاب ترین دختران جهان یاد می شود، خیلی زود وارد دنیای مدلینگ و بازیگری شد و به دلیل آن که پدرش پاتریک بلوندو فوتبالیست بود و مادرش ورونیکا لوبری، هنرپیشه و مجری شبکه های تلویزیونی فرانسه بود به آسانی وارد رسانه شد و سریع در کانون توجه رسانه های فرانسه و اروپا قرار گرفت.

عکس های این دختر خردسال فرانسوی در اوایل اولین دهه قرن بیست و یکم به سرعت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و تا امروز که او حدود 18سال سن دارد، هم چنان از جادوی چشمان فریبنده خود برای تبلیغ مجلات استفاده می‌کند.

جان پل Bridge گیلتر، طراح مد مشهور فرانسوی که عده ای از آثارش را در اولین هفته مد عربستان سعودی در هتل رینس کارلتون ریاض حضور داشتند، اولین فردی بود که از پدر او تقاضای کرد تا دخترش رابا فشن شو او برده و تایلن در کت واک شرکت کند. او تنها هفت سال داشته که با فوتوشاتی کنار دانی بروباکر حضور یافت. حضور او در تبلیغات نشریه VOGUE فرانسه با واکنش حامیان حقوق کودک و رسانه ها همراه شد.

جالب است که بدانید، تایلن وقتی تنها 14سال سن داشت، به لیست مدلهای IMG اضافه شد و پس ازآن در کت واک های برندهای مشهور لباس از جمله دولچه و گابانا و تامی هایلفیگر حاضر شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟