کشتن عابران بی گناه دیوانه وار ترین تفریح بچه پولدارها + عکس

هجوله یکی از دیوانه وار ترین ورزش Sport های بچه پولدارهای کشورهای عربی است جوانان راننده عربستانی با تعویض چرخ ها در حالی که خودرو روی دو چرخ در حال حرکت است حرکاتی موزون و غیر قابل کنترل از خود در می آورند.

هجوله تفریح بچه پولدارهای عرب

بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود از روش هایی استفاده می کنند که هم بسیار خطرناک و هم عجیب هستند که یکی از علل آن رقابت در جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی و خود نمایی در فضای مجازی است.این پدیده مضحک بیشتر در شیخ نشین های عرب به چشم می خورد و شامل قشر پولدار این قوم می باشد.به عنوان مثال هجوله یکی از دیوانه وار ترین تفریحات بچه پولدارهای کشورهای عربی است جوانان راننده عربستانی با تعویض چرخ ها در حالی که خودرو روی دو چرخ در حال حرکت است حرکاتی موزون و غیر قابل کنترل از خود در می آورند.

قوانین هجوله آسان است. ابتدا سرعت خودروی شاسی بلند خود را به 150 کیلومتر در ساعت برسانید. سپس شروع کنید به چپ و راست کردن فرمان تا خودرو تکان های شدید بخورد. اگر همه را درست انجام دهید روی دو چرخ خودرو بلند می شوید و اگر خیلی کارتان را بلد باشید از لاستیک های خودرو دود بلند می شود. یادتان نرود که دستتان را از پنجره بیرون نگه دارید و با انگشتانتان نشان دهید که خودرو در چه دنده ای است. اگر در دنده 5 باشید احتمالا برنده اید.

اگر این کارها خیلی خطرناک به نظر می رسد درست فکر کرده اید چون هدف همین است. پیتر گاریتانو می گوید هر چه کمتر احتیاط کنید بهتر است البته نباید تصادف Crash کنید. او سال گذشته یک هفته را در امارات به عکاسی از هجوله، بازی دیوانه بار اعراب سپری کرده است.

این بازی ابتدا در خیابان های عربستان سعودی در دهه 70 میلادی شروع شد و پس از مشهور شدن به امارات، قطر و عمان رسید. البته تلفات زیادی نیز داشت و نوجوانان ثروتمند عابران بی گناه را می کشتند و همین امر سبب شد تا دولت مقابله کند. اما هر از چند گاهی اوضاع از کنترل خارج می شود. سه سال قبل یک راننده سعودی هجوله بعد از کشتن Killing دو نفر به اعدام execution محکوم شد.

این رخداد باعث شد رقابت به پیست مسابقه کشیده شود. گاریتانو می گوید هجوله قبلا بازی بی قانون Law خیابان ها بود و امروزه سعی می کند در نقش ورزش ظاهر شود. او به مسابقه ای در شمال غربی دوبی رفت و می گوید، قبلا این کارها در خیابان با دوستان بود اما الان در پیست مسابقه است.

مسابقات یک جمعه در میان بعد از غروب آفتاب برگزار می شود. حدود 70 مرد که اکثرا نوجوان و یا در دهه سوم زندگی خود هستند مهارت ها و جسارت خود را در مقابل 200 نظاره گر نشان می دهند. هر راننده سه دقیقه فرصت دارد تا بدل کاری های دیوانه وار انجام دهد. آن ها بیشتر از نیسان پاترول یا تویوتا لندکروزر استفاده می کنند و موتور این خودروها را با موتورهای قوی تری مانند فراری تعویض می کنند.

سر و صدا ساعت 2 نیمه شب تمام می شود و مالک پیست جام قهرمانی را به بهترین برنده آن شب می دهد. او نمی گوید که چگونه به این تصمیم رسیده اما همه می دانند که آشوب و هرج و مرج برنده است. هر چه بیشتر خارج از کنترل باشید نمره بهتری خواهید گرفت. بعضی آن قدر لاستیک را می چرخانند تا می سوزد و روی رینگ می رانند. چپ کردن نیز خیلی خوب است.

چند راننده ای که تصادف کردند از اینکه جراحتی نداشتند خوشحال نبودند زیرا آثار جراحت باعث افتخار است. گاریتانو می گوید با هر کسی که صحبت کردم یک عکسی از خود روی تخت بیمارستان در اینستاگرام Instagram داشت.

برنده چند صد دلار می برد که حتی هزینه لاستیک ها را هم پوشش نمی دهد اما کسی این کار را برای پول نمی کند. بلکه به دنبال هیجان هستند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

کدخبر: 448467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟