پولدار شدن یک پزشک با حرف زدن با حیوانات مرده!

یک روانپزشک از طریق حرف زدن با حیوانات خانگی ثروتمند شد. او حدود 15 سال است که این کار را انجام می دهد. با پرداخت هزینه ای، او می تواند به صاحبان حیوانات خانگی بگوید که حیواناتشان به چه چیزی فکر می کنند، چه چیزی را دوست دارند و چیزی را دوست ندارند، صرف نظر از اینکه آیا آن ها زنده یا مرده باشند.

حرف زدن با حیوانات

یکی از جالب ترین چیزهایی که در مورد شغل شیرا پلوتزکر، به عنوان یک روانپزشک حیوانات خانگی وجود دارد، این است که چگونه این کار را یک دهه و نیم پیش شروع کرده است. او در حال حاضر به عنوان یک روانپزشک و تا حدی برای انسان ها کار می کند و همچنین به خوبی در فال تاروت و علم معانی اعداد تبحر دارد، سونیا فیتزپاتریک در حال اجرای برنامه تلویزیونی درباره حیوانات و استعداد خود را در برنامه سیاره حیوانات به نمایش می گذاشت، شیرا نیز متوجه شد که او هم می تواند بشنود که حیوانات به چه چیزی فکر می کنند.

تصور کنید … از آن زمان به بعد، ارتباط تلپاتی با حیوانات خانگی - هم زنده و هم مرده - به یک تجارت جانبی سودآور برای پلوتزکر تبدیل شده است، کسی که ادعا می کند تعداد زیادی از مالکان حیوانات خانگی روزانه 100 $ در هر 30 دقیقه برای شنیدن آنچه که حیوانات آن ها می گوید، پرداخت می کنند.

رمز پولدار شدن

"سگی که شروع به صحبت با او کرد، شروع به صحبت کردن با من را هم کرد، " شیرا در مورد اولین باری که می تواند در همان فرکانس به عنوان " روانپزشک سونیا" دوست داشته باشد، به یاد آورد:" او به من گفت که فکر می کند خیلی جالب است که بتوان در تلویزیون بود!

 

پلوتزکر شروع به تبلیغ خدمات خود به عنوان یک ذهن خوان حیوان خانگی در وب سایتش کرد، و مردم شروع به پرداخت پول بابت جلسات تلپاتی کردند و او را به برنامه های سگ ها و مزارع دعوت کردند و حتی در سخنرانی های خود در ارتباط با حیوانات شرکت دادند.15 سال خیلی سریع گذشت، و الان دیگر تجارتش مثل قبل نیست، زیرا بسیاری از مالکان حیوانات خانگی به دلایل مختلفی به او مراجعه می کنند - برای پیدا کردن حیوان خانگی از گم شده شان، تشخیص بیماری ها و حتی ارتباط با حیوانات مرده شان.

 

بله، مرگ ظاهرا مساله ای نیست که از طریق تله پاتی مطرح شود.صاحبان سگ ها بزرگ ترین بخش مشتریان شیرا پلوتزکر را تشکیل می دهند، اما در طول زندگی طولانی او به عنوان یک ذهن خوان حیوانات خانگی، او با بسیاری از گونه ها از جمله اسب ها، گرگ ها، فیل ها و شب قبل از مارها صحبت کرده است.او ادعا می کند زمانی برای صحبت با سگ های پلیس Police دعوت شده بود، اما اضافه می کند که پلیس مجاز به تایید اش نیست.

نکته جالب دیگر در مورد شیرا این است که او در واقع نسبت به حیوانات خانگی حساسیت دارد، به همین دلیل ترجیح می دهد که جلسات خود را با تلفن انجام دهد.فاصله مانند مرگ، ظاهرا مانعی بر سر راه تله پاتی حیوانات خانگی نیست و او به نیو جرسی هرالد گفت که او آلرژی اش را یک مزیت می داند.او گفت:" من فکر می کنم که آن واقعا محدودیت های مناسبی را تعیین می کند. در غیر این صورت، من پیش می رفتم و آن ها را در آغوش می گرفتم. و اگر الان یک حیوان خانگی داشتم، هرگز خانه را ترک نمی کردم."

بدون اینکه جزئیات زیادی در مورد نحوه ارتباط او با هر حیوانی را داشته باشیم، شیرا پلوتزکر مشخص می کند که واقعا صدای حیوانات را نشنیده است.در عوض، او از طریق یک "صدای بسیار زنده" از طریق تله پاتی پیغامی از آن ها دریافت می کند." در مورد این که چگونه گونه های مختلف با هم مقایسه می شوند، ذهن حیوانات خانگی می گوید سگ ها بهترین توانایی های برای ارتباط را دارند، گربه ها عمدتا به خودشان اهمیت می دهند و مارها بسیار جالب تر از آن چیزی هستند که اکثر مردم فکر می کنند.

شیرا به نیویورک تایمز گفت:" اگر من در تمام مدت مجبور بودم با گربه ها صحبت کنم، این کار خیلی جالب نخواهد بود.سگ ها می توانند تقریبا در مورد هر چیزی صحبت کنند. گربه ها دقیق تر از چیزی هستند که می خواهند درباره اش صحبت کنند، و اغلب در مورد خودشان است." اگر به این فکر می کنید که تمام این تلپاتی های حیوانات خانگی چرت و پرت هستند، شما قطعا تنها کسی نیستید که اینگونه فکر می کنید، بلکه در ارتباط با حیوانات نیز مانند شیرا پلوتزکر موفق شده که با ارائه مطالعات دقیق به طور شگفت انگیزی، افراد را از بدبینی بیرون دراورد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟