اقدام جالب یک مشاور املاک در یاسوج برای کمک به افراد کم درآمد

به گزارش رکنا، مدیر مشاور املاک ونک یاسوج با نصب پلاکارد در ورودی بنگاه املاک خود این مطلب را اعلام کرد و نوشت:

“این مشاور املاک با کمال افتخار اعلام می دارد کلیه قراردادهای اجاره ای برای افراد بی بضاعت و کم درآمد رایگان انجام می گیرد”.

‌فرشیدی مدیر مشاور املاک ونک به اقدام مشابه یک نانوا در یاسوج اشاره کرد که در ‌نانوایی او نان برای افراد بی بضاعت رایگان شده بود و گفت این یک تلنگری برای من بود تا از خودم بپرسم من چرا این کار را نکنم و اکنون این قدم کوچک را برداشتم تا شاید بخشی از دین خودم را به همنوعان نیازمند ادا کنم.

فرشیدی در پاسخ به این سوال که این اقدام چه واکنشی از سوی مخاطبان را در بر داشته است هم گفت که خیلی ها استقبال کردند و عمدتاً در فضای مجازی دلگرمی داده‌اند اما برخی هم می‌گویند این یک کار تبلیغاتی است که البته با اینکه این اظهارنظر برایم عجیب است چرا که من فقط اعلام کردم پول از افراد کم بضاعت نمی گیرم و از حق مشاوره خودم به نوعی می‌گذرم اما هدف خودم را در ادای دین به همشهریان نیازمند با جدیت دنبال می‌کنم.

مدیر مشاور املاک ونک یاسوج این حرکت را به یک زنجیره انسانی کمک به نیازمندان تغییر کرد و با آمار قابل تاملی هم گفت که چند نفر از صنوف مختلف تاکنون آمادگی خود را برای پیوستن به این زنجیره اعلام کردند و امیدوارم حلقه های آن روز به روز در یاسوج و دیگر شهرهای استان مان بیشتر شوند.

فرشیدی تصریح کرد اگر هر کسی در هر موقعیتی که هست این اقدام را انجام دهد در اطرافمان همنوع درمانده ای پیدا نخواهیم کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟