عکس یادگاری 2 بازیگر معروف با مجرم واقعه خونین پاسداران +عکس

 خبرگزاری فارس نوشت: اخیراً خبر آزادی Freedom یکی از دراویش گنابادی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ جوانی که به دلیل اقداماتش در جنایات دراویش گنابادی در خیابان پاسداران، به دو سال زندان Prison و همچنین ۶ سال عدم حضور در رسانه‌ها و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی محکوم شده بود.

پوریا نوری پس از آزادی دو میهمان ویژه داشت؛ امیرحسین صدیق و ستاره اسکندری. این دو بازیگر Actor متوسط سینما Cinema و تلویزیون، با جوان مجرم پس از دوران محکومیت عکس یادگاری گرفتند و بار دیگر نشان دادند این جماعت، فاقد تحلیل و در عوض، تشنه دیده‌شدن هستند. هر چند به دلیل نزدیکی موطن این دو بازیگر به گناباد، شاید تعلق خاطری هم به دراویش گنابادی داشته باشند!

درباره حرکت عجیب و قابل تأمل این دو بازیگر صحبت‌های بسیاری را می‌توان مطرح کرد؛ اما شاید بهتر باشد که چند سؤال مهم از آنان مطرح شود. آیا این دو بازیگر از حمله دراویش گنابادی به نیروی انتظامی در خیابان گلستان پاسداران چیزی می‌دانند؟ آیا از سربازان جوانی که توسط همین دراویش گنابادی، داعش‌وار زیر چرخ‌های اتوبوس به کام مرگ کشانده شده‌اند، اطلاعی دارند؟ آیا «کاسه داغ‌تر از آش» هستند و در حالی که قطب فرقه دراویش شخصاً خواستار برخورد با عاملان حادثه Incident پاسداران شده بود، با مجرم این واقعه ابراز همدردی می‌کنند؟!

از این دو بازیگر که نتوانستند ذوق‌زدگی‌شان را از آزادی مجرم واقعه دردناک گلستان، پنهان کنند می‌پرسیم که چرا در این ۸ ماهی که از جنایات دراویش گنابادی می‌گذرد، حتی یک بار به دیدار خانواده یکی از داغدیدگان نیروی انتظامی نرفتند و با بازماندگان آنان، با کودکان و همسران دردکشیده آنان ابراز همدردی نکردند؟ آیا چشمان گریان مادران شهدای آن حمله تروریستی را دیده‌اند؟

اگر دانسته این کار را کرده‌اند و مهر تأیید بر جنایات خیابان پاسداران زده‌اند، نهاد‌های قضایی باید به موضوع ورود کرده و این دو بازیگر را مورد سؤال قرار دهند. به جز این، آن‌ها باید پاسخگوی خون جوانان بی‌گناهی باشند که در گلستان هفتم به زمین ریخت.

آخرین روز بهمن ماه سال گذشته بود که تجمع و تحرکات جمعی از اعضای فرقه دراویش گنابادی به خشونت گرایید و علاوه بر تخریب اموال عمومی، خودرو‌های مردم و شیشه منازل، به نیرو‌های انتظامی حمله‌ور شدند.

در این جنایات وحشیانه، یکی از دراویش به نام «محمد ثلاث» با یک دستگاه اتوبوس به مأموران نیروی انتظامی حمله‌ور شد و آن‌ها را زیر گرفت که به شهادت ۳ مأمور ناجا شامل ۳ نیروی کادر و یک سرباز وظیفه انجامید. وی در خرداد امسال به دار مجازات آویخته شد. (+) در ادامه حملات دراویش، ۲ نیروی بسیج نیز به شهادت رسیدند و بیش از ۳۰ نفر دیگر مجروح شدند.

پس از این اتفاق، نورعلی تابنده، سرسلسله دراویش گنابادی طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن رفتار برخی منسوبان به دراویش، خواستار برخورد با عاملان حادثه خشونت‌بار اخیر در خیابان پاسداران شد. (+)

حال در جایی که قافله‌دار و پیشاهنگ دراویش گنابادی، این رفتار داعش‌گونه برخی همفکران خود را محکوم می‌کند، دو بازیگر سینمای ایران از آزادی کسی که جرمش در دادگاه به اثبات رسیده و دوران محکومیتش را گذرانده، ابراز خوشحالی می‌کنند و با او عکس یادگاری می‌گیرند!خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید
منبع: فارس

کدخبر: 427699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟