کشف اسکلت یک کودک با سنگی در دهان +عکس

کودک آزاری امروزه یکی از جنجالی ترین بحث ها و گفتگوهایی است که متاسفانه با کمی جستجو در صفحات مجازی، می توان خبرها و ویدیوهای بسیار زیادی را در این مورد مشاهده کرد که در اغلب موارد بسیار دلخراش هستند و می توانند احساس بدی را به شخص منتقل سازند.

اما این اتفاقی دیرینه است که از قرن های گذشته در ایل ها و قبایل زیادی نیز رخ می داد. برای مثال زمانیکه ایل یا قبیله ای از ایل یا قبیله ای دیگر صدمه ای می دیدند، شروع به کشتار فرزندان و خانواده های آنها می نمودند.

کشور ایتالیا یکی از قدیمی ترین کشورهای جهان با تمدن قدیمی است و با این وجود مردمان آن با اتفاقات تاریخی و پر حادثه Incident متعددی روبرو شده اند. بنابراین یکی از بهترین مناطق برای باستان شناسان است تا بتوانند از روزگار مردمان این سرزمین اطلاعاتی جامع بدست آورند.

در طی تحقیقات اخیر باستان شناسان، موفق به کشف اسکلت یک کودک 10 ساله شدند که تنها به دلیل عدم شیوع بیماری مالاریا وی به دیگران به همراه سنگ در دهانش در داخل قبر قرار داده شده بود!

آقای دیوید سورن، یکی از باستان شناسان دانشگاه آریزونا این گونه گفت:" من هرگز چیزی شبیه به این مشاهده نکرده بودم و این بسیار شگفت انگیز و عجیب بود".

گورستان مورد نظر به نام " La Necropoli dei Bambini " در ایتالیا می باشد که اجساد آنجا متعلق به قرن پنجم هستند و اغلب آنها تنها برای عدم شیوع بیماری مالاریا در میان انسان ها و حیوانات، کشته و دفن شده اند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟