ناگفته‌های زن ایتالیایی از سفر به‌یادماندنی‌اش به کربلا +تصاویر

کلودیا بورجیا عکاس مسیحی ایتالیایی ساکن رم است که سال 2012 قصد سفر به کربلا را داشت که بنا به دلایلی موفق نشد اما فکر این سفر از سر او بیرون نرفت تا اینکه سال بعد راهی این دیار مقدس شد. خودش معتقد است فراهم شدن امکان این سفر به منظره فراخوانده شدن وی از سوی امام حسین(ع) بوده و سیدالشهدا مانند بسیاری دیگر از زائران او را طلبیده است.

خانم بورجیا درباره پیاده روی اربعینی که تجربه حضور در آن را داشت می گوید: مسیر اربعین، مسیر حقیقت بود و در این راه با چشمان خود زنانی محکم و راسخ همانند حضرت زینب (س) را دیدم که با وجود دشواری های فراوان این راه را تا پایان طی کردند. این یک زیارت معنوی است که امام حسین (ع) شیفتگانش را به آن دعوت می کند، من سفیر اربعین هستم و این افتخاری است که در رساندن پیام صلح اربعین به جهانیان دست دارم تا با عکس های خود بخشی از این تاریخ مذهبی که اطلاعات آنچنانی درباره اش ندارم را برای دیگران روایت کنم.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: هدفم شناخت و شناساندن به دور از هر نوع پیش داوری بود و امید دارم دوباره شرایط حضور در این سفر برای من فراهم شود.گفتنی است این زن پس از بازگشت به زادگاهش گلچینی از ۶ هزار عکس در این باره را در ساختمان انجمن عکاسان شهر رُم، به نمایش گذاشت که با استقبالی گسترده مواجه شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

8794479_437

8794472_206

 

کدخبر: 425344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟