حجم ویدیو: 8.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23

بسیاری از گیمرها هستند که مدت مدیدی است منتظر عنوان جدید کمپانی Electronic Arts و شبیه‌ساز ورزش Sport فوتبال، FIFA 19 هستند. این کمپانی به تازگی نسخه دموی رایگان این بازی را برای افرادی منتشر کرده است که قبلا این بازی را پیش خرید کرده‌اند. اما EA روز گذشته تریلری جدید و هیجان‌انگیز از این بازی منتشر کرده است که کیفیت بالای این عنوان و پیشرفت آن نسبت به نسل‌های گذشته FIFA را نشان می‌دهد.
از زمانی که به یاد می‌آوریم، بین دو بازی PES و FIFA همیشه رقابت بوده است. هر کدام از این بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال طرفداران خاص خود را دارند و به شدت از آن‌ها طرفداری می‌کنند. PES 2019 در تاریخ 28 آگوست امسال منتشر شد که در گیم‌پلی و گرافیک این بازی ضعف زیادی دیده می‌شد و بسیاری از کاربران به شبیه بودن آن به نسخه‌های فوتبال PS One اشاره می‌کردند. حالا چند روزی بیشتر به انتشار نسخه جدید FIFA یعنی 28 سپتامبر (6 مهر) باقی نمانده است و کمپانی EA Sports تریلری جدید از FIFA 19 منتشر کرده است که روی تیم‌های بزرگ اروپا مانند رئال مادرید، یوونتوس، پاریسن ژرمن و غیره و بازیکنان مشهور تیم‌ها از جمله کریستیانو رونالدو، سرجیو راموس، بوفون، نیمار و... تمرکز کرده است.
همانطور که پیش از این گفته شده، این بازی دارای بخشی به نام رقابت‌های EUFA club است که برای اولین بار به FIFA اضافه شده است و شامل رقابت‌های EUFA Champions League می‌شود. گزارشگران این بازی مانند سابق مارتین تایلر و آلن اسمیت هستند. از جمله ویژگی‌هایی هم که به این عنوان هیجان می‌بخشد، موسیقی زیبا و شنیدنی هانس زیمر است که در بخش لیگ قهرمانان اروپا شنیده می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی هم که می‌توان به آن اشاره کرد، تغییر گیم‌پلی آن است که برای کنترل بازیکنان از سیستم تاچ روی دسته‌ها هم استفاده می‌شود.
گفتنی است، این عنوان قرار است در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) برای کنسول‌های خانگی Xbox One، PS4، Xbox 360، PS3، Nintendo Switch و رایانه‌های خانگی عرضه شود.
در ادامه می‌توانید تریلر تازه منتشر شده از FIFA 19 ساخت کمپانی EA با تمرکز بر روی بخش EUFA Champions League مشاهده کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری مربی مرد که به بانوان تیم ملی در شمال کشور تمرین می داد

دردسر همخوابی دختر 20 ساله با پسر 14 ساله+عکس

شرط مسخره آتش نشان هنگام نجات دختر 15 ساله گرفتار در سونا +عکس

توطئه شوم و عجیب مرد یزدی برای زن جوانش

پایان وحشتناک ماه عسل برای عروس و داماد همدانی

سپیده زن جوان پس از زالو انداختن سکته مغزی کرد !

عکس دختر سنندجی که با روسری از یک درخت آویزان بود! + تصاویر دلخراش

تولد نوزاد تک چشم در اندونزی! +فیلم 16+

تجاوز وحشیانه به زن جوان / زن 33 ساله روی تخت خواب جان داد +عکس

آخرین خبر از دستگیری های پرونده شورای شهر بابل / بد اخلاقی هایی که با چند زن دیگر شد!

ازدواج مخفیانه با دختر 11 ساله / وقتی دومین فرزندش به دنیا آمد همه چیز لو رفت + عکس

اقدام رقیه عکاس منحرف پرونده شورای شهر بابل آبروی یک زن مشهور را برد + عکس

همخوابی اجباری زن شوهردار تهرانی با راننده تاکسی اینترنتی / بهرام از من فیلم گرفت و ... + عکس

 

کدخبر: 416983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟