می‌گویند بزرگترین تفریح ایرانی‌ها شده رستوران‌گردی! اما اگر اهل سفر خصوصاً خارج از مرزهای این گربه ملوس باشید متوجه می‌شوید که این فقط مختص ایرانی‌ها نیست و تقریباً یکی از مهم‌ترین تفریحات در اکثر کشورهای جهان صرف غذا در بیرون از محیط خانه است. البته این تفریح با تمهیداتی می‌تواند کمی هیجان‌انگیزتر جلوه کند. چطور؟ اگر ادامه مطلب را دنبال کنید خودتان متوجه می‌شوید.

صرف غذا در لباس مجرمان حرفه‌ای

غذا خوردن خیل زندانی‌ها در سالن‌های طویل و زیر نگاه نگهبانان را احتمالاً در فیلم‌های بسیاری دیده‌اید. حال اگر دوست ‌دارید برای شام با دوستانتان بیرون بروید و درعین‌ حال زندگی یک مجرم را نیز تجربه کنید، به رستوران زندان Prison جزیره شیطان Evil بروید! محیط این رستوران مثل محیط زندان‌های چین است. در این رستوران امکان دارد دست یا پای شما با زنجیر به میز بسته شود و پیشخدمت‌های رستوران لباس‌ زندانبان‌ها را به تن کرده‌اند.

آدمخواری به شیک‌ترین روش ممکن

در خصوص طعم گوشت انسان مقالات زیادی به رشته تحریر درآمده است که به دلیل ضیق وقت شما را به خواندن آن‌ها در اینترنت ارجاع می‌دهیم. این فتح بابی بود برای معرفی یک رستوران در ژاپن که غذاهای خود را به شکل اعضای بدن انسان درست می‌کند. جالب است بدانید برای واقع‌نمایی بیشتر حتی موقع بریدن تکه‌های گوشت در این رستوران از آن‌ها خون جاری می‌شود!

خوردن غذا با چاشنی فحش و ناسزا

اگر تحمل گارسون‌های بی‌ادب و بددهن برایتان سخت نیست به رستوران «آخرین حربه دیک» در لاس‌وگاس آمریکا بروید. فقط حواستان باشد در این رستوران ممکن است به سمت شما دستمال سفره پرت شود و پیشخدمت‌ها به شما توهین کنند.

سرو غذا در ظروف حال بهم‌زن

بعضی‌ها توانایی جویدن آدامس در سرویس بهداشتی را هم ندارند اما آیا تا به‌حال به غذا خوردن در رستورانی که ظروفی شبیه کاسه توالت دارد فکر کرده‌اید؟ اگر به چنین جایی علاقه دارید حتماً به رستوران «توالت مدرن» هنگ‌کنگ سر بزنید! یادتان باشد حتی بشقاب‌های این رستوران نیز به شکل کاسه توالت است!

اسراف و دورریز و ناشکری ممنوع

در این رستوران ژاپنی باید ظرف غذایتان را بلیسید و چیزی از غذا (حتی یک دانه برنج) در بشقاب باقی نماند، در غیر این‌صورت باید جریمه بدهید! صاحبان رستوران عقیده دارند این کارشان ادای احترام به ماهیگیران ژاپنی است که مجبور هستند در شرایط بسیار سخت کار کنند تا غذا را بر سر سفره‌های آنان بیاورند.

سلام به کلسترول و چربی خون و قند

افتخار رستوران «گریل حمله قلبی» در لاس وگاس این است که ناسالم‌ترین غذاها را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در این رستوران همبرگرهایی با ١٠ هزار کالری عرضه می‌شود. می‌گویند موسس این رستوران کیسه‌ای پر از خاکستر را با خود حمل می‌کند؛ خاکسترِ متعلق به یک مشتری که در رستوران او به علت سکته قلبی مرده است!

صرف غذا با شمشیر سامورایی و نانچیکو

فیلم‌های نینجایی را دوست دارید؟ در نیویورک رستورانی وجود دارد که نینجاها مشتریان را هنگام غذا خوردن می‌ترسانند! خدمتکاران نه تنها غذا را با لباس‌های نینجا سرو می‌کنند، بلکه هر از گاهی روی میز شما تردستی هم انجام می‌دهند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

10 مرد افغان با حمله به ویلایی در لواسان 2 دختر تهرانی را آزار دادند!

این دختر 54 شوهر داشت + تصاویری عجیب

پرتاب شدن 4 سرنشین پژو به بیرون بعد از تصادف وحشتناک در خیابان رجایی + عکس

اسیدپاشی روی کودک ۳ ساله‌+ عکس

شکار موش توسط زنبور! + تصویر

داعشی ها در تهرانپاس گروگانگیری کردند! / رییس پلیس تهران چه گفت؟ + فیلم

فوری / زلزله شدید کرمانشاه / بازگشت وحشت بین مردم

پوست سر درویش افضلی پور را از ته کندند! / وحشتناکترین مرگ

رباینده کودک 100 میلیونی در تهران خیلی به آنها نزدیک بود!+ عکس

فوری / شلیک مرگ به امام جماعت یک مسجد + عکس

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

قیمت سکه به سه میلیون و ۲۰۸ هزار تومان رسید

 

کدخبر: 400081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟