به گزارش رکنا، زمان ثبت نام کاندیداها برای ریاست هیات کشتی استان تهران در حالی به پایان رسید که حدود ۳۰ مربی تهرانی با حضور در فدراسیون کشتی نسبت به عدم اطلاع رسانی برای ثبت نام افراد علاقمند برای این پست اعتراض و با نایب رییس و دبیر فدراسیون کشتی در اینباره دیدار و گفتگو کردند.

معترضان مدعی بودند هیچگونه اطلاع رسانی در اینباره صورت نگرفته و بسیاری از افراد علاقمند همچون سردار هاشمی، حمید سیفی، براتی، علی رفوگر و ... که قصد داشتند در انتخابات ریاست هیات کشتی تهران ثبت نام کنند موفق به انجام این کار نشده اند.

اسرافیل دودانگه که در میان مربیان معترض حضور داشته در اینباره به ایسنا گفت: اداره کل ورزش Sport و جوانان استان تهران در اقدامی رییس هیات کشتی را به عنوان سرپرست این هیات انتخاب کرده تا انتخابات را برگزار کند، این در حالیست که وی اینبار نیز کاندیدای پست ریاست هیات کشتی شده و از سوی دیگر هیچگونه اطلاع رسانی برای آگاهی افراد علاقمند برای ثبت نام انجام نشده که این موضوع باعث شده بسیاری از افراد واجد شرایط کشتی نتوانند در انتخابات ثبت نام کنند. به نظر من فدراسیون کشتی دراینباره کاره ای نبوده و اداره کل ورزش و جوانان تهران، موضوع را مدیریت کرده است.

پیشکسوت مربیگری کشتی در استان تهران افزود: درخواست افراد معترض که نزدیک به ۳۰ نفر از مربیان تهرانی بودند این بود که زمان ثبت نام برای ریاست هیات کشتی تمدید شود تا افراد دیگر هم بتوانند در انتخابات ثبت نام کنند. در روز آخر هادی حبیبی متوجه انجام ثبت نام شده بود و بلافاصله ثبت نام کرده بود. به غیر از او عبدالله عزیزی رییس هیات و فکر می کنم یک نفر دیگر که نامش در خاطرم نیست هم در انتخابات ثبت نام کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت کشتی در تهران دیگر مانند سابق نیست گفت: شما ببینید در انتخابی تیم ملی۲-۳ نفر از تهران توانستند راهی تیم ملی شوند. حسن مرادقلی ۱۵ سال پیش شاگرد خود من بود و مصطفی حسین خانی شاگرد اسماعیل پلویی است. اما ببینید مازندران چند ملی پوش دارد. زمانی تهران حرف اول را در کشتی می زد اما الان قافیه را باخته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی با کامران در خانه مجردی تنها شدیم متاسفانه تسلیم تقاضای خلاف شرع او شدم

روابط قبل از ازدواج باعث شک و شبهه شوهر سومم به فرزندمان شده است

درگیری لفظی شدید لاریجانی و کواکبیان در صحن علنی مجلس

واکنش بابک جهانبخش به فاجعه دبیرستان پسرانه / اعدام نکنید!

ارتباط عضو هیئت مدیره مدرسه جنجالی غرب تهران با مسیح علینژاد + عکس

شکایت 50 دختر دانشجو و بیمار زن از یک پزشک منحرف زنان و زایمان +عکس

بازیکن تیم ملی فوتبال هنرپیشه معروف زن را صیغه کرد! / مادرم مخالف ازدواج بود، صیغه اش کردم

پرونده سیاه برای دبیرستان پسرانه تهران/ اجرای حدود الهی برای ناظم منحرف+فیلم

از وقتی با شوهرخواهرم ازدواج کردم به دردسر افتادم!

تجاوز به 2 دختر نوجوان توسط مرد 96 ساله!+عکس کفتار پیر

ماجرای خلوت 2 پسرخاله کنار دیگ نذری / این جوان از مادرش طلب دعا کرد

کار زیبای بچه ۹ ساله برای نجات برادر بیمارش+ تصاویر

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله همسایه / وقتی تنها بودم از دیوار وارد خانه شد و ... + عکس

کدخبر: 385088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟