آقای آخوندی بلیت هواپیمای تهران - بوشهر ۸۰۰ هزار تومان است

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سکینه الماسی نماینده مردم عسلویه در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: همانطور که مستحضرید که نظام سلطه جهانی در خیانت Cheat به مظلومان در کشورهای مختلف حدی برای خود متصور نیست و با دادن آدرس غلط به جهان به بهانه ایران‌هراسی و با دمیدن در شیپور جنگ، جیب برخی کشورهای مفلوک عربی را در منطقه خالی می‌کند.

وی افزود: خروج ننگین آمریکا از برجام این موضوع را نشان داد و پس از دموکراسی ننگین و بزک شده مغرب زمین همچنان توحش و سلطه بر دیگران حرف اول را می‌زند و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب،‌ امیدی به پیمان‌ها و میثاق‌نامه‌های آمریکایی نیست و نباید به حرف آنها و تعهدات آنها امید بست؛ چرا که بزرگ‌ترین خطر برای جهان خود آمریکاست.

نماینده مردم عسلویه ادامه داد: امروز کشور شرایط جدیدی را تجربه می‌کند. در بحث برجام باید همه مسئولان تلاش و تدبیر کنند تا ایران اسلامی از این مرحله با کمترین مشکل عبور کند. فضای روانی خروج آمریکا از برجام متاسفانه به برخی از گرانی‌ها در بازار Store منجر شده است. لازم است در این مرحله و در این زمینه دولتمردان با جدیت برنامه‌ریزی و نظارت کنند که مردم دچار مشکل نشوند.

الماسی گفت: در بودجه سال ۹۷ وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومانی تصویب شد که سود و جرایم آنها بخشیده شود و با پرداخت اصل آن تسویه شود، اما متاسفانه هنوز بانک مرکزی این موضوع را به بانک‌ها ابلاغ نکرده، آقای رییس‌جمهور، آقای حجتی درباره امهال وام‌های کشاورزان عزیز و روستاییان نجیب که در واقع جزو بند «خ» ماده ۳۳ برنامه ششم است پیشنهاد می‌شود وام‌های کشاورزان و روستاییان که به دلیل خشکسالی باید امهال شود با همان قرارداد اولیه و با همان نرخ باید امهال شود اما متاسفانه با نرخ‌های بالا تمدید می‌شود.

وی تصریح کرد: آقای حجتی بسیاری از کشاورزان حوزه انتخابیه به خاطر بدهی و عدم حمایت در تنگناهای مالی و در زندان‌ها به سر می‌برند،‌ چه راه‌حلی در نظر گرفته‌اید؟ آقای مهندس آخوندی بلیت هواپیمای تهران تا بوشهر ۸۰۰ هزار تومان می‌باشد. این سرویس‌دهی با این همه بی‌نظمی و تاخیر و بهم‌ریختگی زیبنده انسان و انسانیت نیست. قیمت هواپیما در کشورهای همسایه را استعلام کنید تا بدانید در حوزه کاری شما چه به روزگار بوشهری‌ها آمده است. آقای زنگنه اقدامات اساسی شما در دو سال گذشته در حوزه عمران شهری و روستایی در حال به بار نشستن است اما همچنان اشتغال و مشکلات بیکاری و عدم اجرای دستورات صریح شما برای مدیران منطقه همچنان در بر پاشنه قبلی می‌چرخد.

وی تاکید کرد: بد نیست در میان مشکلات مطرح شده از مایه امید و نشاط مردم جنوب بگویم. تیم پارس جنوبی با حمایت وزارت نفت توانست نتایج ارزشمندی در فصل قبل کسب کند، آن هم در شهر ۳۰ هزار نفری که اکثر مدعیان فوتبال ایران را زمین‌گیر کرد. این مهم مدیون هواداران و مردم عزیز شهرستان بوشهر و مدیرعامل‌های محترم پتروشیمی‌ها و مجموعه نفت است.

الماسی گفت: بحران ریزگردها و آلایندگی نفت و گاز زیست بوم جنوب استان بوشهر را با خطر جدی برای حمایت مواجه ساخته که در این زمینه دولت محترم باید به طور عاجل گام‌های اساسی و واقعی برای برون‌رفت از این وضعیت بردارد.

وی در پایان گفت: موضوع آخر موضوع ته‌لنجی است که موضوعی حیاتی برای ساحل‌نشینان استان بوشهر است. از دولت محترم می‌خواهم یک بار برای همیشه تکالیف ته‌لنجی را مشخص کند تا مردم ما بیشتر در این موضوع دچار مشکل نشوند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / نیوشا ضیغمی مادر شد +عکس

وحید مرادی اعدام می شود / مادر مقتول خواستار شد + فیلم و عکس

فوری / هواپیما ربایی در آسمان ایران / فرد مهاجم مسلح است

سگ هار در اصفهان 3 کودک را پاره پاره کرد

بازیگر خوش تیپ سعودی از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد + عکس

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

پریا 17 ساله ام در خانه فساد شب ها را صبح می کنم! + سرنوشت تلخ

گاف بزرگ نماینده مجلس در تلفظ یک واژه انگلیسی + فیلم

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

کدخبر: 383028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟