اقدام عجیب یک نماینده جمهوری‌خواه در حمایت از افراد سیگاری!+ عکس

به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «دانکن هانتر»، نماینده جمهوری خواه حوزه پنجاهم کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا که سال گذشته در اقدامی عجیب با دستگاه بخارساز نیکوتین اقدام به مصرف مواد مخدر Drugs در کمیته تصویب قوانین کنگره کرده بود، روز گذشته طی حرکتی مشابه با لایحه ممنوعیت استعمال سیگار الکترونیکی در هواپیما مخالفت کرد.

او در واکنش به پیشنهاد «النور نورتن»، عضو فاقد حق رای در کمیته‌های کنگره آمریکا، با نشان دادن دو وسیله مخصوص استعمال دخانیات، بار دیگر با پیشنهاد ممنوعیت مصرف سیگار الکترونیکی در هواپیما مخالفت کرد.

پیشنهاد نورتن در راستای ارتقای سیستم حمل نقل هوایی و مبنی بر ممنوعیت استعمال دخانیات از جمله سیگار الکترونیکی در هواپیما است. این در حالی است که دانکن – از حامیان استعمال سیگار الکترونیکی در هواپیما—ضمن مخالفت با نورتن، این لایحه را مشکل ساز معرفی کرده است. وی سپس دو سیگار الکترونیکی حاوی کپسول نیکوتین و بخار آب را در کمیته تصویب لایحه به سمت دهانش برد و آزمایش کرد و ضمن اعلام این نکته که استعمال سیگار الکترونیکی بدون خطر است خواهان لغو قانون Law ممنوعیت استفاده از آن (سیگار الکترونیکی) در هواپیما شد.

تلاش‌های دانکن در این زمینه موفقیت‌آمیز نبود و لایحه اصلاحیه نورتن در نهایت با رای مثبت ۲۹ نماینده از ۳۰ نماینده تصویب شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 276813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟