کلاهبردار میلیاردی در شهر صحنه به دام پلیس افتاد

سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه گفت: به دنبال اعلام شکایت تعدادی از روستاییان شهرستان صحنه از شخصی به اتهام کلاهبرداری ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: افراد شاکی به ماموران گفتند فردی پس از جلب اعتماد آنها و بهانه اینکه می‌تواند با قیمتی پائین تر از نرخ بازار برای احشام آنها نهاده های دامی در فصل زمستان تهیه کند، پس از دریافت مبالغ هنگفتی متواری شده و تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی صحنه با دریافت این گزارش تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه فرد کلاهبردار را در یکی از نقاط حاشیه ای این شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سردار جاویدان با بیان اینکه کلاهبردار دستگیر شده فردی سابقه دار بوده و قبلا هم با تهیه اسناد جعلی در زمینه معاملات ملکی فعالیت می‌کرده است، اظهار داشت: وی در بازجویی ها به بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از روستائیان شهرستان "صحنه" اعتراف و عنوان کرد قصد خروج از کشور را داشته که در نهایت با تیزهوشی و حضور به موقع پلیس موفق به این کار نشد.

وی از معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های پلیس برخورد با جرائم اقتصادی و کلاهبردارانی است که برای مقاصد شخصی خود از اعتماد دیگران سوء استفاده می کنند.

کدخبر: 755042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟