۲ ماه حقوق و ۴ ماه اضافه‌کار نیروهای شهرداری بیجار پرداخت نشده است

به گزارش رکنا، مهدی بیگ محمدپور در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل شهرداری این شهر برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر دوماه از حقوق و چهار ماه اضافه کار معوقه پرسنل پرداخت نشده است، اظهار داشت: مشکلات مالی گریبان‌گیر تمام شهرداری‌هاست و شهرداری بیجار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی از بهسازی معابر خاکی سطح شهرستان خبر داد و افزود: امسال تمام معابر و مسیرهای خاکی شهر آسفالت می‌شود و چهار پروژه از ستاد بازآفرینی بافت‌های فرسوده تحویل گرفته شده و عملیات اجرایی پیاده‌راه و مدرسه آغاز شده است.

شهردار بیجار، کارخانه آسفالت را ظرفیت مغفول مانده شهرداری در ایجاد درآمد پایدار خواند و تصریح کرد: کارخانه آسفالت بیجار دارای ظرفیت بالایی است که تاکنون به بازدهی درآمدی نرسیده اما خوشبختانه تاکنون یکهزار تن قیر رایگان به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی از نوسازی وسایل بازی پارک 15 خرداد بیجار خبر داد و گفت: باتوجه به مستهلک شدن دستگاه‌های بازی و ورزشی و امکان خطرآفرینی برای کودکان، این امر به زودی انجام می‌شود.

محمدپور همچنین از تاسیس بازار صنایع دستی در بیجار خبر داد و خاطرنشان کرد: بازار عرضه صنایع دستی با اعتباری بالغ بر 95 میلیون تومان راه‌اندازی می‌شود.

شهردار بیجار در پایان سخنان خود به وضعیت مالی و استخدام نیروی انسانی در شهرداری پرداخت و افزود: از دو سال گذشته نیروی غیرمجاز به مجموعه شهرداری اضافه نشده، بدهی‌ها افزایش نیافته و 4 میلیارد تومان از بدهی‌ها نیز پرداخت شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟