تینا آخوند‌ تبار بوکسور حرفه‌ای / مبارزه بزرگ دختر ایرانی در روسیه

تینا آخوند‌ تبار بازیگر سینما و بوکسور حرفه‌ای این بار در روسیه به روی رینگ می‌رود. تینا آخوند تبار بعد از موفقیت در عرصه سینما به ورزش بوکس حرفه ای روی آورد. مبارزه تینا آخوند تبار با اوچیگاوا زیر نظر فدراسیون جهانی بوکس برگزار میشود. تینا آخوند تبار پرسپولیسی دو آتیشه است. زندگی حال تینا آخوند تبار با ورزش بوکس چگونه پیش میرود.

به گزارش رکنا، تینا آخوند‌ تبار بازیگر سینما و بوکسور حرفه‌ای این بار در روسیه به روی رینگ می‌رود. تینا آخوند تبار عصر روز شنبه پنجم تیرماه در مسکو با سوفیا اوچیگاوا بوکسور روس مبارزه خواهد کرد. سوفیا آلبرتوونا اوچیگاوا قهرمان بوکسور زن روسی است که سه بار قهرمان اروپا (2005 ، 2007 ، 2009) و دو بار قهرمان جهان (2005 ، 2006) شده است و در سال 2008، مدال برنز قهرمانی جهان را بدست آورد.

تینا آخوند تبار بعد از موفقیت در عرصه سینما به ورزش بوکس حرفه ای روی آورد و مدت هفت سال است که بصورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال می‌کند و تاکنون در مسابقات مختلف  بین المللی شرکت کرده و‌پیروز شده است و در صورت پیروزی در مسابقه با اوچیگاوا کمربند قهرمانی جهان را بدست خواهد آورد.

مبارزه تینا اخوند تبار با اوچیگاوا زیر نظر فدراسیون جهانی بوکس و بصورت کاملا رسمی برگزار می شود  و‌ قرار است از چند شبکه تلویزیونی روسیه بصورت زنده پخش شود.

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار کیست؟

اسم شناسنامه ای و اسمی که خانواده من را صدا می زنند، پونه است و خودم به دلیل علاقه زیادی که به اسم تینا داشتم، از زمان مدرسه این اسم را برای خودم جا انداختم.تینا آخوند تبار در خانواده ثروتمند که اصالتا به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران برمیگردد متولد شد او علاقه زیادی به بازیگری دارد و پس از گذراندن دوره 6 ماهه آموزش بازیگری استاد سمندریان برای ایفا نقش در فیلم طلاق به سبک ایرونی انتخاب شد.

او دوره آموزش گریم هم دیده است و در نقاشی هم حرفی برای گفتن دارد. بازیگر جوان کشورمان یک پرسپولیسی دو آتیشه هست به حدی که در نوجوانی با لباس پسرانه به همراه پدرش به تماشای دربی در استادیوم آزادی می رود.

ورود به بازیگری به خاطر چهره اش

تینا آخوندتبار معادلات را در مورد زن های شناخته شده در ایران با حرف هایش تغییر داده است چرا که او اعتقاد دارد هنرمند نباید زندگی شخصی اش را از هوادارانش پنهان کند و باید با آنها صادق باشد، بر کسی پوشیده نیست که در جامعه ما، اکثر افراد به ویژه هنرمندان، زندگی دوگانه ای دارند؛ در ظاهر، حرف هایی می زنند و از بعضی مسائل دفاع می کنند اما در بوقتی در مصاحبه ای گفتم به خاطر چهره ام وارد عرصه بازیگری شدم، خیلی ها از جسارت و صراحت من تعجب کردند اما من از این موضوع تعجب نمی کنم چون واقعیت را گفتم و هیچ ابایی ندارم مکه بگویم چهره ام باعث ورودم به عرصه بازیگری شده!! با اینحال، این روزها دوست دارم از زیر سایه ظاهرم خارج شوم و براساس توانایی هایم شناخته شوم.

صحبت های تینا آخوند تبار درمور عمل بینی اش

 وقتی در برنامه «کافه سوال» با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند… عده ای هم استقبال کردند، این موضوع باعث شد عوامل آن برنامه با من تماس بگیرند و مجددا از من دعوت کنند. راستش را بخواهید مردم حوصله شنیدن حرف های شعاری را ندارند. آنها نمی توانند باور کنند فردی که خودش عمل جراحی کرده آنجا بنشیند و بگوید من هیچ عملی نکرده ام و این کار بدی است.

آنها دوست دارند مهمان برنامه با صداقت حرف بزند و اگر کاری را انجام داده، بگوید این کار را من کرده ام. با وجود اینکه من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیندپیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند. در مورد عمل جراحی برای زیباتر شدن هم باید بگویم بعضی ها برای پیدا کردن اعتماد به نفس بیشتر، واقعا احتیاج دارند که از این نوع حراجی ها استفاده کنند.

در مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم. ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم؛ چون در آن مقطع فکر می کردم در زیبایی من تاثیر دارد. اتفاقا من در برنامه «کافه سوال» هم به این موضوع اشاره کردم و مثل بعضی از بازیگرها، جراحی زیبایی را به باد انتقاد نگرفتم.

کدخبر: 699651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟