فیلم واکنش جدید آقای بازیگر به چسیبدن آهن به بدنش
حجم ویدیو: 17.66M | مدت زمان ویدیو: 00:02:25

به گزارش گروه چهره ها رکنا، چند روز پیش بود که شهروز ابراهیمی بازیگر نام آشنای سینمای ایران که این روزها در کانادا به سر می برد ویدیوی از خود در فضای مجازی منتشر کرد. شهروز ابراهیمی در این ویدیو درحالی که یک قاشق به بدنش چسبیده بود گفت بعد از تزریق واکسن کرونا بدنش به فلز واکنش نشان داده است.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و گمانه زنی های زیادی درباره علت این اتفاق نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورهای جهان نیز رخ داد. بازیگرانی همچون رضا فیاضی،رضا توکلی نیز این کار را انجام دادند. حالا دوباره شهروز ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار رکنا اطلاعات  دیگری را دراین خصوص با ما در میان گذاشت.

او اینطور گفت: پس از انتشار این ویدیو بازخودرهای مثبت و منفی زیای دریافت کردم. من فقط تجربه شخصی خود را به اشتراک گذاشتم. حرف  های من به این معنا نیست که کسی واکسن نزند و یا اینکه واکسن زدن برای انسان ضرر خواهد داشت.  

وی ادامه داد: من خودم شخصا در کانادا واکسن زدم ،اینجا قانون هست و باید همه به اولیت سن واکسن بزنند. من هم نگران مردم کشورم هستم و امیدوارم هرچه زودتر همه مردم ایران واکسن بزنند. تنها راه نجات ازاین پاندمی فقط تزریق واکسن کرونا است.

 

 

کدخبر: 693762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟