محمدرضا گلزار در ماشین لاکچری روبرتو کارلوس + فیلم
حجم ویدیو: 2.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

محمدرضا گلزار را به نام سوپراستار سینمای ایران می شناسند.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: محمدرضا گلزار بازیگر مشهور وسرشناس ایرانی در اینستاگرامش فیلمی منتشر شده کرده که نشان می دهد برای تعطیلات عید به خانه روبرتو کارلوس بازیکن معروف فوتبال دنیا رفته است.

در این فیلم نشان داده می شود که محمدرضا گلزار پشت فرمان یک خودروی لاکچری همراه روبرتوکارلوس بازیکن مشهور فوتبال از راه می رسند.

او همچنین عکسی از خود و کارلوس در اینستاگرامش منتشر کرده است.

گلزار

ربرتوکارلوس کیست؟

روبرتو کارلوس دا سیلوا روشا (به پرتغالی: Roberto Carlos da Silva Rocha) (زادهٔ ۱۰ آوریل ۱۹۷۳) مربی فوتبال کنونی و بازیکن فوتبال پیشین برزیلی است که برای رئال مادرید و تیم ملی برزیل در پست مدافع کناری بازی می‌کرد. کارلوس یکی از بهترین و تأثیرگذارترین دفاع چپها در تاریخ فوتبال به شمار می‌رود که با سرعت و استقامت زیاد، ضربه‌های ایستگاهی و شوت‌های از راه دور قدرتمند به شهرت رسید.

کارلوس فوتبال حرفه‌ای را از باشگاه پالمیراس برزیل شروع کرد و با تیم این باشگاه دو فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر و جام حذفی برزیل شد. او پس از یک فصل بازی در اینترمیلان، در سال ۱۹۹۶ به باشگاه رئال مادرید پیوست و تا سال ۲۰۰۷، سه بار کاپ لیگ قهرمانان اروپا، چهار بار لالیگا و سه بار هم سوپر جام اسپانیا را با رئال کسب کرد. او در سال ۱۹۹۷ به عنوان اولین دفاع در دهه‌های اخیر فوتبال دومین بازیکن سال فوتبال جهان، و در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ دو بار متوالی برترین مدافع باشگاهی سال اروپا شد. در آوریل ۲۰۱۳، نام روبرتو کارلوس توسط مجله مارکا در ترکیب یازده بازیکن خارجی برتر تاریخ رئال مادرید منتشر شد.

کارلوس فوتبال را در تیم ملی برزیل از سال ۱۹۹۲ شروع کرد. او در دوران فوتبال خود چهار جام جهانی فوتبال را با برزیل تجربه کرد که در جام جهانی ۲۰۰۲ کره جنوبی و ژاپن قهرمان شد و نیز در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، برزیل را تا رسیدن به فینال این جام کمک کرد. کارلوس در جام جهانی ۲۰۰۲ از جمله بازیکنان تأثیرگذار در قهرمانی برزیل بود که به‌عنوان یکی از بازیکنان منتخب این تورنمنت انتخاب شد. او همچنین در دو کوپا آمریکا ۱۹۹۷ و ۱۹۹۹، و جام کنفدراسیون‌ها ۱۹۹۷ با تیم ملی کشورش به قهرمانی رسید.

او به‌علت ضربه آزادهای قوی و کات‌دار خود که تا ۱۶۹ کیلومتر بر ساعت اندازه‌گیری شده‌است، به آقای گلوله معروف شد و در کارهای دفاعی و سانتر کردن نیز مهارت داشت. نام وی در فیفا ۱۰۰ (لیست بهترین بازیکنان فوتبال به انتخاب پله) حضور دارد. کارلوس در سال ۲۰۱۲ (۳۹ سالگی) بازنشسته شد و به حرفهٔ مربیگری پرداخت. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 673521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟