فیلم / خداداد حاج صفی را با خاک یکسان کرد!
حجم ویدیو: 5.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

خداداد عزیزی تنها بازیکن فوتبال است که به غزال تیزپای ایران شناخته شده است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: خداداد عزیزی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: «در انتخابات فدراسیون همه چیز از قبل مشخص بود. من اسم نمی‌برم، اما برای اهالی فوتبال یا همان فوتبالی‌ها متأسفم. وقتی فوتبالی‌ها به غیر فوتبالی‌ها رای می‌دهند، دیگر از غیر فوتبالی‌ها چه انتظاری می‌توان داشت؟ فکر می‌کنم که این آدم‌ها به خاطر موقعیت خودشان رای می‌دهند، نه به خاطر فوتبال ایران؛ شاید اگر به فلان نامزد رای ندهند، بازوبند کاپیتانی را از آن‌ها بگیرند و موقعیت شان به خطر بیفتد. به هر حال چنین آدم‌هایی نگران موقعیت شان بودند و به اعتقاد من آدم‌های کوچکی هستند»

خداداد عزیزی ادامه داد: «اصلا شکل رای دادن در فدراسیون فوتبال غلط است. آقایان طوری چیدند و اساسنامه ای را تدوین کردند که غیرفوتبالی‌ها رای بدهند. وقتی غیرفوتبالی رای می‌دهد، رای به علی کریمی نمی‌دهد. به کسی رای می‌دهد که منافعش را تامین می‌کند. باید اهالی فوتبال رای بدهند. روسای هیئت‌های فوتبال چه چیزی از فوتبال می‌فهمند که حق رای دارند؟ رییس هیئت فوتبال با رابطه نشسته آنجا و با رابطه هم رای می‌دهد. آن‌ها نگران منافع خودشان هستند و پس فردا هم به خانه‌شان برمی‌گردند. اینکه ما از غیرفوتبالی‌ها گلایه کنیم، غلط است. خود فوتبالی‌ها به علی کریمی رای ندادند.»

از خداداد عزیزی بیشتر بدانید

خداداد عزیزی (زاده ۱ تیر ۱۳۵۰)مربی فوتبال کنونی و بازیکن فوتبال بازنشستهٔ ایرانی است.

او ۴۷ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده و ۱۱ گل نیز به ثمر رسانده‌است. او در سال ۱۹۹۶ به عنوان بازیکن برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا و در همان سال به عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا انتخاب شد نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی داشت.

وی همچین زننده تنها گل پرسپولیس مقابل تیم پوهانگ استیلزر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی در جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۶ می‌باشد. در آن روز پرسپولیس یک پنالتی از دست داد و یک اشتباه نیز منجر به گل به خودی شد و بدین ترتیب با نتیجه سه بر یک از صعود به فینال بازماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟