بازگرداندن بحرین به خاک ایران با تلاش های این آقای بازیگر! + فیلم
حجم ویدیو: 6.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

حسام نواب صفوی بازیگر نام آشنای ایران این روزها مشغول کار وکالت است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: حسام نواب صفوی بازیگر سرشناس ایران که این روزها مشغول کار وکالت نیز هست در جریان یک مصاحبه تلویزیونی به ماجرای بحرین و عهدنامه ننگین ترکمانچای و گلستان گفت . او با انتشاربخشی از گفت و گوی خود در صفحه اینستاگرامش اینطور نوشت:

سالهاست که در خصوص جدائی بحرین از ایران میگویند اما تا به امروز هیچ مجلسی بعد از انقلاب این لایحه جدایی را، ابطال نکرده است بحرین استان چهاردهم ایران بود،این تصمیم به معنی اشغال بحرین نیست و ورود مجلس میتواند صرفا به منزله ابطال سند ملکی باشد که شخصی او را تصرف کرده، همچنین دو عهدنامه ننگین ترکمانچای و گلستان هم بدلیل منقضی شدن زمانشان و هم با توجه به انقلاب کبیر روسیه باید در نظر گرفته شود چنانچه بعد از سقوط نیکلای دوم، لنین نیز دستور داد تمام سرزمینهایی که در زمان تزار اشغال شده باید به کشورها باز گردد،همیشه این سوال در ذهنم میباشد که براستی این بى توجهى برای چیست؟

حسام نواب کیست؟

حسام نواب صفوی به تازگی ویدئویی از جشن تولدش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. سید حسام‌الدین نواب‌صفوی متولد شهریور ۱۳۵۳ در تهران است، او علاوه بر بازیگری، به وکالت و نوازندگی مشغول است. او در محله میرداماد تهران متولد شده‌است. پدرش قاضی دادگستری بود و پس از بازنشستگی، به وکالت و ترجمه مشغول شد.

حسام نواب صفوی در مدرسه سلمان فارسی و دبیرستان منتظری قلهک درس خواند و کارشناسی بازیگری خود را از دانشگاه هنر و معماری دریافت کرد. همچنین در دانشکده حقوق نیز مشغول به تحصیل شد. او می‌گوید که از کودکی به پیانو علاقه داشته اما به دلیل تردید رشته حقوق را برمی‌گزیند.

دوره‌های بازیگری خود را در کلاس‌های حمید سمندریان گذراند و اولین بار در سریال «بازگشت به خانه» به کارگردانی مسعود نوابی، جلوی دوربین رفت اما با سریال کیف انگلیسی بود که در بین مردم شناخته شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟