غوغای جدید زهره فکور صبور با آرایش جدیدش

زهره فکور صبور بازیگر ایرانی است که به مدلینگ نیز علاقه مند است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: زهره فکورصبور بازیگر جوان ایرانی است که این روزها بیشتر از بازیگری به صنعت مد و مدلینگ روی آورده است.

زهره فکور صبور کیست؟

زهره فکورصبور در نخستین روز فروردین ۱۳۵۷ در تهران از پدری کرمانشاهی و مادری سمنانی متولد شدخانوادهٔ وی ۷ نفره‌اند[نیازمند منبع]. نخستین کار بازیگری وی ایفای نقش گل در تئاتر کودکی بود که زیردست یکی از دوستانش بود اما حرفه کاری اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد.

بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود. این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در سریال دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

زهره فکور صبور

از بازیگری زهره فکور صبور تا مدلینگ لباس

زهره فکور صبور از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت مدلینگ و تبلیغ محصولات شرکت‌ها کرده و عکس‌هایی از خود و این اجناس را در حساب شخصی اینستاگرامش نیز می‌گذارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟