هزینه داروهای پارکینسون بازیگر پیشکسوت کمرشکن است + همسرش خبر داد

محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت بیماری او را از پا انداخته است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت همسر خود محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون که چند سالی است به بیماری پارکینسون مبتلا شده است، توضیح داد: متاسفم که دائما باید این موضوع را تکرار کنم اما بیماری ایشان پیشرفت کرده است و من با تمام توان از همسرم مراقبت می کنم چراکه دیگر از پس هیچ کاری برنمی آید و ماهیچه هایش تحلیل رفته است.

Screenshot_2021-02-15 Mahvash Vaghari ( mahvashvaghari) • Instagram photos and videos(1)

وی در ادامه می گوید: من برای پیدا کردن برخی از داروهای ایشان تمام داروخانه ها در تمام شهرها را زیرپا گذاشته ام. بیماری ایشان واقعا هزینه‌بر است و این هزینه ها برای هر کسی کمرشکن است.ما بیمه خدمات درمانی آموزش و پرورش هستیم و بیمه تکمیلی داریم اما بسیاری از داروها شامل بیمه نمی شود و اتفاق ناگوارتر اینکه برخی داروها اصلا پیدا نمی شود. کوچکترین کاری که نهادهای مسئول می توانند برای من انجام بدهند این است که من را با جایی داروها و وسایل بهداشتی کمیاب ایشان را دارند، ارتباط دهند تا من بتوانیم آن ها را تهیه کنم.

مهوش وقاری اضافه کرد: نگرانی دیگرم این است که همسرم را اصلا نمی توانم بیرون از خانه ببرم و امیدوارم بتواند روحیه اش را حفظ کند.من به دلیل مراقبت از همسرم و شیوع ویروس کرونا باوجود آنکه در این مدت اخیر پیشنهاد بازی در سریال های تلویزیونی را داشتم، مجبور شدم رد کنم و تنها در خانه از همسرم مراقبت کنم.

Screenshot_2021-02-15 Mahvash Vaghari ( mahvashvaghari) • Instagram photos and videos

محسن قاضی مرادی کیست؟

محسن قاضی‌مرادی (متولد ۱۱ شهریور ۱۳۲۰) بازیگر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران است و بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با فیلم حسن سیاه (بدون ذکر در شناسنامه فیلم) به کارگردانی پرویز اصانلو آغاز کرد. او همسر مهوش وقاری است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 661872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟