به گزارش رکنا، سینمای ایران زوج های هنری زیادی دارد که با یکدیگر فعالیت می کنند.بسیاری از آنها دارای فرزند و خانواده هستند. امروز در پرشین وی می خواهیم زوج‎ های هنری را معرفی کنیم که فرزندی ندارند. با ما همراه باشید

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از زوج‌های هنری سینمای ایران بعد از سال‌ها زندگی مشترک هنوز طعم پدر و مادر شدن را نچشیده‌اند.

 زوج‎ های هنری سینمای ایران که فرزندی ندارند

افسانه چهره آزاد و همسرش زوجی با حدود ۴۰ سال زندگی مشترک

افسانه چهره آزاد و همسرش شاهرخ فروتنیان هم از آن زوج های هنری هستند که چیزی نزدیک به ۴۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما هرگز طعم بچه دار شدن را نچشیده اند و طبق گفته خود خانم بازیگر از همان ابتدای ازدواج تصمیم گرفتند که عشقشان بین خودشان بماند و هرگز آن را با وجود بچه تقسیم نکنند و زیر بار مسئولیت بچه دار شدن نرفتند.

 زوج‎ های هنری سینمای ایران که فرزندی ندارند

مهوش وقاری و همسرش محسن قاضی مرادی زوج هنری پیشکسوت

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی زوج هنری پیشکسوتی هستند که سالهای زیادی از عمرشان را در کنا هم سپری کردند و هنوز هم وفادارانه در کنار هم زندگی میکنند و خانم بازیگر در روزهای بیماری و پیری پرستار همسرش است. مهوش وقاری در یک مصاحبه اعلام کرد که دوبار باردار شده است اما بارداری او با مشکل مواجه شد و این زوج فرزندی ندارند.

زوج‎ های سینمایی

رضا عطاران و همسرش فریده فرامرزی زوجی با بیش از ۲۰ سال زندگی مشترک

رضا عطاران و فریده فرامرزی یکی از زوج های هنری قدیمی سینما هستند که سال ۷۳ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و با وجود گذشت سالهای زیادی از عمر زندگی مشترکشان هرگز بچه دار نشدند و طبق خبرهای منتشر شده از مصاحبه آقای بازیگر توافق این زوج از ابتدا بر بچه دار نشدن بوده است.

زوج‎ های بدون فرزند

فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی با بیش از ۲۰ سال زندگی مشترک

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی هم یکی دیگر از زوج های هنری سینمای ایران هستند که با وجود گذشت سالهای زیادی از عمر زندگی مشترکشان ( بیش از ۲۰ سال ) هرگز به بچه دارشدن فکر نکرده اند و به گفته خود آقای بازیگر آزادی های دوران جوانی را با تنهایی های پیری تاخت زده اند و با یکدیگر بر سر بچه دار نشدن به توافق رسیده اند.

 زوج‎ های هنری سینمای ایران که فرزندی ندارند

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق زوج مشهور هنری

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق یکی دیگر از زوج های هنری هستند که بیش از ۲۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد و بدون داشتن فرزند روزهای خوبی را در کنار هم سپری میکنند. نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی است و آقای بازیگر از ازدواجش اولش با مونا بانکی پور یک پسر به نام دارا دارد.

 زوج‎ های هنری سینمای ایران که فرزندی ندارند

سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح زوج هنری مشهور

سحر ولدبیگی و نیما فلاح یکی دیگر از زوج های هنری هستند که نزدیک به ۲۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما فرزندی ندارند. این زوج وفادار یکی از موفق ترین و بی حاشیه ترین زوج های هنری هستند که از آنها میتوان به عنوان زوج خوشحالی که همیشه در کنار هم هستند نام برد.

 زوج‎ های هنری سینمای ایران که فرزندی ندارند

رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان زوج هنری مشهور کشورمان

رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان یکی دیگر از زوج های هنرمند سینما هستند که با وجود گذشت بیش از ۱۵ سال (ازدواج در سال ۸۲ ) از عمر زندگی مشترکشان فرزندی ندارند البته ناگفته نماند که رویا تیموریان از ازدواج اولش دو دختر به نام دنیا و درنا مدنی دارد .

 زوج‎ های هنری سینمای ایران که فرزندی ندارند

بهنوش بختیاری بانوی هنرمندی که فرزند ندارد

بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین یکی دیگر از زوج های هنری هستند که بیش از ۱۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما فرزندی ندارند . خانم بازیگر در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که دیگر بچه دار نمیشود و چند سال قبل قصد قبول فرزندخواندگی یک دختر را داشتند که به سرانجام نرسید.

 زوج‎ های هنری سینمای ایران که فرزندی ندارند

حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرآبی

رامبد شکرآبی و همسرش حدیث فولادوند را هم میتوان در لیست زوج های هنری که فرزند ندارند قرار داد . این زوج که سال ۸۹ زندگی مشترکشان را آغاز کردند نزدیک به ۱۰ سال است که در کنار هم زندگی آرام و بدون حاشیه ای دارند و برای ادامه زندگی شمال کشور را به زندگی در تهران ترجیح داده اند.

 زوج‎ های هنری سینمای ایران که فرزندی ندارند

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی زوج هنری کشورمان

از میان زوج های هنری سینمای ایران که مدت زمان کوتاهی از زندگی مشترکشان میگذرد و هنوز صاحب فرزند نشده اند میتوان به الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی ، صبا راد و مانی رهنما، اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی، نرگس محمدی و علی اوجی، سمانه پاکدل و هادی کاظمی ، حدیث میرامینی و مجتبی رجبی اشاره کرد که چند سالی است زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و باید منتظر ماند دید آیا بعد از گذشت بیش از ۱۰ سال از زندگی مشترک نامشان در لیست بالا قرار میگیرد یا پدر و مادر بودن را تجربه خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟