اولین واکنش مارال جیرانی به ماجرای ابتلای خود به کروناویروس

مارال جیرانی یکی از برگزیدگان سیمرغ بلورین بهترین طراحی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر 99 با همه حواشی که به همراه داشت به خط پایان رسید، از ابتدا بر سر برگزاری این جشنواره حرف و حدیث های زیادی بود،برخی موافق برگزاری آن لاین بودند و برخی گفتند بهتر است این جشنواره به تعویق بیافتد. با این حال مسئولان جشنواره اعلام کردند با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی این رویداد مهم فرهنگی برگزار می شود.

با همه این موارد جشنواره فیلم فجر برگزار شد و در شب اختتامیه برگزیدگان سیمرغ بلورین انتخاب شدند.اما این پایان ماجرا نبود و چند روز خبر ابتلامارال جیرانی و ایمان امیدواری دو نفر از برگزیدگان این جشنواره به کرونا منتشر شد.

 ایمان امیدواری سیمرغ بهترین چهره‌پردازی را برای فیلم «ابلق» گرفته بود و مارال جیرانی برگزیده بهترین طراحی لباس برای فیلم «بی همه چیز» در جشنوراه فیلم فجر بود.

من کرونا ندارم

خبر مبتلا شدن این دو هنرمند کشور در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت و باعث شد نوک پیکان انتقادها دوباره به سمت برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر نشانه بروند.

این شایعات تا جایی پیش رفت که مارال جیرانی پستی در اینستاگرام منتشر کرد و اینطور گفت:

دوستان عزیز سلام

خیلی ممنون از پیگیریهاتون من حالم خوبه و هیچ مشکلی ندارم.

Screenshot_2021-02-14 Maral Jeyrani ( jeyranimaral) • Instagram photos and videos

 

از مارال جیرانی بیشتر بدانید

مارال جیرانی طراح لباس سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مارال جیرانی می‌توان به فعالیت در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، فیلم چهارراه استانبول و فیلم خفه‌گی اشاره کرد.

مارال جیرانی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1389 در فیلم قصه پریا به کارگردانی فریدون جیرانی به عنوان طراح لباس فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مارال جیرانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهناز افشار، باران کوثری، مصطفی زمانی و آهو خردمند را تجربه کرد.

مارال جیرانی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 5 فیلم مهم سینما حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم مارال جیرانی در این سال، فعالیت در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی، فعالیت در فیلم چهارراه استانبول به عنوان طراح لباس ، فعالیت در فیلم آشفتگی به عنوان طراح لباس ، فعالیت در فیلم هت تریک به عنوان طراح لباس و فعالیت در فیلم دو طبقه روی پیلوت به عنوان طراح لباس محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مارال جیرانی فعالیت در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده بوده است. مارال جیرانی سال 1396 فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به عنوان طراح لباس فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند.

Screenshot_2021-02-14 Maral Jeyrani ( jeyranimaral) • Instagram photos and videos(1)

مارال جیرانی توانست با فعالیت در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی و سید فرید سجادی‌ حسینی توانست سطح کاری او را متحول کند.

مارال جیرانی علاوه‌بر فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، سال 1396 در فیلم چهارراه استانبول نیز فعالیت داشته است. مارال جیرانی این‌بار با مصطفی کیایی یعنی کارگردان فیلم چهارراه استانبول و هنرمندانی چون بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی و مهدی پاکدل همکاری داشت.

با اینکه مارال جیرانی را بیشتر بعنوان طراح لباس می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مارال جیرانی علاوه‌بر طراح لباس به‌عنوان طراح صحنه و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار مارال جیرانی در حرفه‌ی طراح صحنه، فیلم من مادر هستم و فیلم در راه ویلا است. مهم‌ترین آثار مارال جیرانی در حرفه‌ی بازیگر، سریال دزدان مادربزرگ و فیلم سال‌های خاکستری است.

مارال جیرانی سال 1396 برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی توانست در 36مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس نامزد شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 661185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟