حال و روز رابعه اسکویی بعد از ابتلا به کرونا + فیلم
حجم ویدیو: 5.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

رابعه اسکویی، بازیگر مطرح کشورمان که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود، با انتشار ویدئویی از خود خبر از حال و روز این روزهای خود داد؛ "از کسانی که جویای حال من شدند، تشکر می کنم، خیلی دوستتان دارم و به شما افتخار می کنم و امیدارم که لایق همه ی محبت های شما باشم. به زودی قرنطینه تمام می شود و من هم حالم بسیار خوب است. امیدوارم هیچ کدام از شما عزیزانم بیمار نشوید."

رابعه اسکویی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، رابعه اسکویی متولد ۱ مهر ۱۳۴۵ در تهران و هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.او دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده‌است. 

مهاجرت و حضور در جم تی‌وی

در ۱۳ دی ۱۳۹۴ و به دنبال آن که چکامه چمن‌ماه، صدف طاهریان و مانی کسراییان به شبکه ماهواره‌ای جم تی وی پیوستند، خبر مهاجرت رابعه اسکویی از ایران برای پیوستن به این شبکه ماهواره‌ای برای بازی در یک فیلم ویدئویی منتشر شد. این بازیگر نوروز ۱۳۹۵ در گفتگویی با ویژه‌برنامه نوروزی جم تی‌وی از انگیزه‌هایش برای مهاجرت سخن گفت.

خبر غیرمنتظره رابعه اسکویی یکسال پس از بازگشت از شبکه جم

بازگشت  رابعه اسکویی به ایران

رابعه اسکویی بعد از دو سال حضور در خارج از کشور و فعالیت در شبکه جم تی‌وی ابراز پشیمانی کرد و در ۴ بهمن ۱۳۹۶ به ایران بازگشت و از بازگشتش احساس خوشحالی کرد. او مورد استقبال گسترده بازیگران قرار گرفت و در اولین مصاحبه‌اش هدف اصلی مهاجرت به خارج از کشور را توجه نکردن بعضی‌ها به هنرمندان در داخل کشور و تصمیم‌گیری شخصی خودش و همچنین هدف از بازگشت به ایران را بیماری و علاقه به وطن عنوان کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟